Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:02:47 GMT

الکسیس سانچس در آستانه عقد قرارداد با مارسی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۷۹۱

الکسیس سانچس در آستانه عقد قرارداد با مارسی

ستاره شیلیایی تیم فوتبال اینتر ممکن است قراردادش را با این تیم فسخ کند تا به نایب قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه ملحق شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های شیلیایی اعلام کرده‌اند که الکسیس سانچس بال تیم فوتبال اینتر در آستانه فسخ قراردادش با نراتزوری قرار دارد تا مسیر انتقالش به تیم مارسی فرانسه هموار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر تابستان امسال تلاش فراوانی جهت پیدا کردن یک مشتری برای بازیکن 33 ساله‌اش انجام داد تا از پرداخت حقوق سنگین او (7 میلیون یورو در سال) در یک فصل باقی مانده تا پایان قراردادش معاف شود و اکنون طبق اعلام نشریه آیره لیبره شیلی، این اتفاق در شرف وقوع است.

این رسانه نوشته است که فرناندن فلیسویچ، مدیربرنامه‌های سانچس در حال مذاکره با اینتر برای رسیدن به توافقی است که به موجب آن اینتری‌ها بابت فسخ قراردادشان با بازیکن سابق منچستریونایتد رقمی به عنوان غرامت به او خواهند پرداخت و به این ترتیب او نیز خواهد توانست به عنوان بازیکن آزاد به مارسی ملحق شود.

سانچس تابستان 2020 از منچستریونایتد به اینتر پیوست و فصل گذشته برای این تیم در تمامی رقابت‌ها 38 بازی انجام داد و در آنها 9 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.

هافبک اروگوئه‌ای اینتر در یک قدمی عقد قرارداد با لاتزیو

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الکسیس سانچس سری A اینترمیلان الکسیس سانچس سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد یان زومر می‌گوید همیشه این حس را داشته که او دروازه‌بانی بسیار قابل اعتماد است.

طرفداری | جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس، معتقد است که یان زومر، دروازه‌بان اینتر، در حال حاضر بهترین دروازه‌بان سری آ است.

با قهرمانی در سری آ، دومین عنوان قهرمانی لیگ خود را در دو کشور مختلف کسب کرد. عملکرد عالی این ملی‌پوش سوئیسی در مهار ضربات، نقش مهمی در بهترین خط دفاعی سری آ در این فصل برای اینتر ایفا کرد. نراتزوری کمترین گل را در سری آ دریافت کرده و بیشترین کلین شیت را داشته است.

دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس و آتزوری با تحسین از عملکرد یان زومر می‌گوید شاید عملکرد او برای بسیاری تعجب‌آور باشد اما برای او اینطور نبوده است. بوفون، قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶، در مراسم اهدای جایزه بولگاری در مصاحبه با سایت FCInterNews در مورد درخشش زومر، دروازه‌بان سابق بایرن مونیخ و بروسیا مونشن‌گلادباخ و فعلی اینتر صحبت کرده است.

یان زومر بهترین دروازه‌بان سری آ است

بوفون قطعاً می‌داند که چگونه بهترین دروازه‌بان سری آ باشد. این دروازه‌بان افسانه‌ای آتزوری برای بیش از یک دهه بهترین دروازه‌بان سری آ بود. بوفون در پاسخ به این سوال که به نظر او بهترین دروازه‌بان سری آ چه کسی است، گفت:

با نگاهی به گل‌های خورده، نمی‌توان از کسی غیر از زومر اسم برد. برای بسیاری او یک سورپرایز بوده است اما برای من، او فقط چیزی را که قبلاً نسبت به او می‌دانستم تأیید کرد. همیشه حس می‌کردم که زومر، دروازه‌بانی بسیار قابل اعتماد است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ساسولو - اینتر