Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری در خرداد ۱۴۰۱ توسط خزانه دار شورا خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست از شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری هشتاد و سومین جلسه شورای شهر، اظهار داشت: در آغاز این جلسه حبیب کاشانی خزانه دار شورا گزارش درآمد و هزینه کرد خرداد ماه  ۱۴۰۱ شهرداری تهران را  ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در این جلسه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به منظور انتخاب بازرس اصلی تشکیل جلسه خواهد شد،  افزود: همچنین در این جلسه یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت نظارت و حین انجام کار و وظایف و عملیات هیات عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران انتخاب شده و لوایح اصلاح اساسنامه ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و تأسیس سازمان مدیریت آبهای سطحی شهر تهران نیز بررسی خواهند شد.

نادعلی یادآور شد: در این جلسه گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سهر تهران و سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران و شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر و شرکت شهربان و حریم بان برای سال های ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹ بررسی خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، شورای اسلامی شهر تهران هر هفته در روزهای یکشنبه و سه شنبه جلسه علنی با حضور خبرنگاران برگزار می کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شورای شهر ، جلسه علنی ، شهرداری تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهرداری تهران شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید طی نامه شماره ۲۵۴۰۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

در ابلاغیه رئیس جمهور خطاب به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون تأمین مالی تولید و زیرساختها» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ بیست و دوم اسفند ماه یکهزار و چهارصد و دو مجلس شورای اسلامی، تصویب شده و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۶۵-۱۱/‏۶۷۱۴‬ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی تفکیک پسماند در تهران!
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • چیزی به‌نام دلالی قبر در اصفهان نداریم
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد