Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد پیله چی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت چهل‌ودومین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، افزود: این نهاد به‌ عنوان یک مجموعه تأثیرگذار در توسعه اقدامات علمی از جمله دستگاه‌هایی است که در حوزه علم و فناوری و به ویژه فعالیت‌های دانش‌بنیان نقش مؤثری ایفا کرده است و مأموریت‌های خود را منطبق بر نقشه جامع علمی کشور پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تاکنون نیز در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دستاوردهای خوبی داشته است و همواره تلاش کرده بخشی از نیازها و مسائل کشور را حل کند.

پیله چی تصریح کرد: این نهاد از سال ۸۳ تأسیس شده و با سه معاونت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و حوزه پشتیبانی و همچنین مرکز جامع علمی کاربردی و مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال در حال فعالیت است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی باید نقش و مأموریت مشخصی داشته باشد و منطبق با آن جلو برود، افزود: متاسفانه شیوع کرونا در دو سال اخیر موجب محدودیت‌هایی شد ولی ما تلاش کردیم تحت‌ تاثیر آن قرار نگیریم و به فعالیت‌های خود ادامه دهیم.

این مسوول با اشاره به تأسیس اولین مرکز درمان ناباروری استان قزوین توسط جهاد دانشگاهی از سال ۹۲، گفت: با همت پزشکان و متخصصان این مرکز تاکنون بیش از یک هزار فرزند با موفقیت متولد شده‌اند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این نهاد برای احداث مجتمع تحقیقات و فناوری جهاد دانشگاهی در زمینی با ۱۰ هزار متر مربع خبر داد و افزود: با ساخت این مجتمع فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در این مکان متمرکز خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی قزوین، هزینه ساخت این مجتمع را حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی رایزنی‌های انجام شده تلاش می‌شود بخشی از این اعتبارات از محل بودجه ملی، قسمتی از اعتبارات استانی و بخش بزرگتر آن خصوصاً در حوزه درمانی از محل مشارکت‌های خیرین تأمین شود.

پیله چی اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به حوزه عمرانی جهاد دانشگاهی تخصیص پیدا کرد که امیدواریم این اعتبارات محقق شود تا مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی تکمیل شود و بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به متقاضیان ارائه کنیم.

وی با اشاره به بحث اشتغال و کار آفرینی و ضرورت تجاری‌سازی محصولات صنعتی، گفت: یکی از آسیب‌های این حوزه آن است که صنعتگر نمی‌تواند محصولاتش را به فروش برساند و امیدواریم بتوانیم فضایی ایجاد کنیم تا ظرفیت اقتصادی در این زمینه هم فعال شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم با ایجاد نمایشگاه‌های مختلف فضایی را فراهم کنیم که صنعتگر بتواند محصول خود را به نمایش بگذارد یا بازار داخلی و خارجی را برای این افراد هموار کنیم.

وی در ادامه از تألیف کتب آموزش انگلیسی Eight در ۱۶ جلد توسط جهاد دانشگاهی قزوین خبر داد و افزود: این کتاب‌ها در چاپ نهایی است که از چند سال پیش برای کشورهای مسلمان تدوین شده و به عنوان یک پروژه ملی تحت پشتیبانی قزوین در حال طی مراحل نهایی می باشد.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی شرکت دانش بنیان استان قزوین جهاد دانشگاهی دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی شرکت دانش بنیان استان قزوین سازمان جهاد دانشگاهی شرکت دانش بنیان استان قزوین جهاد دانشگاهی دانش بنیان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است