Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:59:14 GMT

اردوهای راهیان نور در استان کردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۳۹۷۲

اردوهای راهیان نور در استان کردستان آغاز شد

فرمانده سپاه سنندج گفت: نخستین کاروان راهیان نور پسران این شهرستان عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس کشور شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ مرتضی میرآقایی پیش‌ازظهر امروز در مراسم اعزام نخستین مرحله از کاروان راهیان نور با بیان اینکه امروز اعزام دانش‌آموزان در قالب چند دستگاه اتوبوس از ناحیه سنندج انجام شد، اظهار داشت: این کاروان متشکل از 132 نفر از دانش آموزان پسر بوده که به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شهرستان مریوان و سروآباد اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روز‌های آینده نیز کاروان‌های دیگری از شهرستان سنندج عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور خواهند شد.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس با نثار جان خود از انقلاب، اسلام و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، تصریح کرد: کردستان معراج 23 هزار شهید مهاجر و انصار است و دانش آموزان راهی سرزمینی خواهند شد که جای جای آن معطر به نام و یاد شهداست.

میرآقایی با بیان اینکه راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد، یادآور شد: شهدا، بهترین الگوی فرهنگی در جامعه اسلامی ایران بوده و باید جوانان امروزی در اردوهای راهیان نور با گوشه‌ای از رشادت‌ها و مجاهدت‌های آنان آشنا شوند.

جزئیات برگزاری اردو‌های راهیان نور جنوب و شمال غرب / یادمان‌های دفاع مقدس آماده میزبانی از دانش‌آموزان استکاروان راهیان نور از استان سمنان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند

انتهای پیام/486/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق عملیاتی دانش آموزان راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور بهترین بستر فرهنگی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته در خلال برگزاری کنگره شهدا، از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار نفر دیگر در قالب ۵۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین از برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد.

وی در خصوص سهمیه اردوی راهیان نور امسال استان همدان گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است، افزود: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده و در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090327

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج