Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته "ساماندهی برای حمایت از مشروعیت و حفاظت از نهادهای حکومتی" در عراق در بیانیه ای جزئیات تظاهرات عصر امروز در بغداد را اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، کمیته ساماندهی برای حمایت از مشروعیت و حفاظت از نهادهای حکومتی در عراق در بیانیه خود آورده است که مکان تظاهرات در خیابان منتهی به پل معلق در بغداد و در ساعت آن ۵ عصر به وقت محلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه میدل ایست نیوز، این کمیته از همه مردم عراق و نه یک تشکیلات خاص مرتبط با چارچوب هماهنگی شیعی برای شرکت در این تظاهرات دعوت کرده است زیرا به گفته آن، عراق به همه تعلق دارد.

در این بیانیه آمده است که هدف از این تظاهرات "دفاع از حکومت و مشروعیت و نهادهای قانونی آن و دموکراسی است و این تظاهرات علیه شخص یا گروه خاصی نیست".

برپایه این گزارش، کمیته ساماندهی برای حمایت از مشروعیت و حفاظت از نهادهای حکومتی عراق تاکید کرد که ورود به منطقه سبز در مرکز بغداد ممنوع است.

این کمیته با اشاره به اینکه باید همکاری کامل با نیروهای امنیتی صورت گیرد و هیچ درگیری رخ ندهد، گفت که هدف از "این تظاهرات بازگرداندن اقتدار آنها است که توسط دیگران خدشه دار شده است".

کمیته مذکور از مردم خواست تنها پرچم عراق، پرچم های حسینی (ع) و بیرق های عشائر محترم را حمل کنند و به شایعات توجه نکنند و شعارهای تنش زا سر ندهند.

بیانیه مذکور از مردم عراق خواست از ماسک استفاده کنند و با کمیته ناظر به این تظاهرات همکاری داشته باشند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: منطقه سبز ، مقتدی صدر ، عراق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: منطقه سبز مقتدی صدر عراق حمایت از مشروعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است