Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:05:13 GMT

۸۵ درصد جمعیت بیله‌سوار کارت ملی هوشمند دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۴۲۵۹

۸۵ درصد جمعیت بیله‌سوار کارت ملی هوشمند دریافت کردند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا روابط عمومی فرمانداری بیله‌سوار به ایرنا، یوسف بدرزاده در جلسه ثبت وقایع حیاتی در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ۶ هزار و ۴۱۴ نفر از متقاضیان کارت ملی هوشمند، کارت‌های خود را دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۷۴ فقره ازدواج در شهرستان ثبت شده که نسبت به سال قبل،  ۲۰ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد میزان طلاق در بیله سوار نیز اظهار کرد: این واقعه در چهار ماهه سال جاری ۲۱ مورد بوده و نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش را تجربه کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیله سوار، آمار ولادت در چهار ماهه امسال را ۱۵۵ نوزاد با ۸.۳ درصد کاهش نسبت به سال قبل و میزان ثبت مرگ و میر را ۷۶ مورد با ۳۰ درصد کاهش اعلام کرد.

شهرستان مرزی بیله‌سوار با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی مرگ و میر بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی مرگ و میر سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی مرگ و میر بیله سوار بیله سوار درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در جلسه بررسی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه افزود: این شهرستان حدود ۳۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده و ۶۱۱ روستای دارای کد آبادی دارد.

وی اضافه کرد: از کل روستاهای شهرستان ارومیه ۴۵۵ روستای برخوردار تحت پوشش آب و فاضلاب بوده که ۸۲ درصد جمعیت را شامل شده و ۱۰۱ روستای برخوردار غیر تحت پوشش نیز در این شهرستان وجود دارد که ۱۶ درصد جمعیت روستایی را شامل می شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین ۵۲ روستای باقی مانده با جمعیتی در حدود ۱.۲ درصد غیر برخوردار هستند. عماری درخصوص وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ارومیه اظهار کرد: از سه پروژه این سفر با مبلغ اعتباری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، پروژه های مدول سوم تصفیه خانه ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه تکمیل شده و به اتمام رسیده است.

وی گفت: پروژه تکمیل سامانه آبرسانی و تأمین آب شرب اضطراری شهر ارومیه نیز در دست پیگیری جهت اقدام قرار دارد. وی به بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غ ربی به شهرستان ارومیه نیز پرداخت و افزود: این سفر ۱۷ مصوبه داشت که سه مورد تکمیل شده، ۱۱ مصوبه در حال اجرا بوده و۲ مصوبه در دست پیگیری جهت اجراست.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: یک مصوبه نیز به علت عدم تخصیص اعتبار راکد باقی مانده است. وی اضافه کرد: در مجموع پیشرفت مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ارومیه حدود ۵۸ درصد برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان