Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چون در طول بازی‌ها فصل استرس بالایی داریم، خیلی خوب است که از شرایط جسمانی خود آگاه باشیم.

 ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در حاشیه حضور آبی‌های پایتخت در ایفمارک در خصوص اهمیت پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، ‌اظهار کرد: انجام این تست‌های پزشکی هم برای بازیکنان و هم اعضای کادرفنی کار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان همیشه در حال دویدن و تلاش هستند و خیلی خوب است که از شرایط جسمانی خود قبل از مسابقات مطلع باشند.

ساپینتو افزود: برای همه تیم‌ها این مهم است که غافلگیری ناراحت کننده‌ای از این بابت در طول فصل نداشته باشیم. برای کادرفنی، به خصوص برای من هم کار مناسبی است چون در طول بازی‌ها استرس بالایی داریم و خیلی خوب است که از شرایط جسمانی خود آگاه باشیم.

ساپینتو: بازیکنان و مربیان باید از شرایط جسمانی خود مطلع باشند

سرمربی استقلال در پایان گفت: همیشه با هیجان هستم. من با احساس و هیجان به دنیا آمده و با این احساس و هیجان زندگی می‌کنم و این سبک زندگی‌ای است که دوست دارم و انتخاب کرده‌ام.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند

نماینده فرانسه، بازی امشب را در حالی آغاز می‌کند که برای صعود به دور بعد، به جبران شکست قبلی نیاز دارد. 

پاری سن ژرمن با وجود شکست هفته گذشته در خاک آلمان مقابل دورتموند، همچنان امیدوار به حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۴-۲۰۲۳ است.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، شاگردان لوئیز انریکه در دیدار برگشت که سه شنبه شب برگزار خواهد شد، مأموریت دارند تا شکست ۱-۰ در تقابل قبلی را جبران کنند. ژینولا که سابقه بازی برای PSG را در کارنامه دارد، مطمئن است که آن‌ها توانایی لازم برای رقم زدن کامبکی دیگر را دارند. 

آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند. حالا باید دید که بازیکنان، چگونه دست به دست هم می‌دهند تا شب موفقیت‌آمیزی را رقم بزنند و موجبات شادی باشگاه و فوتبال فرانسه را فراهم بیاورند. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد