Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:34:58 GMT

تبعات سیل کشور در شورای عالی استان‌ها بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۴۷۳۴

تبعات سیل کشور در شورای عالی استان‌ها بررسی شد

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها از عوامل اصلی تشدید خسارات سیل اخیر بوده است که باید پیگیری شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، محمدکریم عزیزی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: خسارت زیادی به زیرساخت‌های استانی از جمله راه‌ها و برق وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیاز است تا دولت، برای بازگشایی راه‌ها و ارائه خدمات بیشتر، ماشین‌آلات سنگین به سیستان و بلوچستان به خصوص جنوب شرق این استان ارسال کند.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: ساخت و ساز در حریم رودها و رودخانه‌ها، از عوامل اصلی تشدید خسارات در سیل اخیر بود، شهرداری نیز نتوانسته است جلوی این ساخت‌وسازها را بگیرد.

وی تصریح کرد: هر چند در سیل اخیر شهروندان و مسئولان همراهی کردند و هشدارها و اطلاع‌رسانی‌های لازم از سوی سازمان مدیریت بحران و فرمانداری‌ها به شهروندان داده شده بود، اما همچنان نیازمند همدلی و همکاری بیشتر تمام دستگاه‌ها و مسئولان هستیم.

کد خبر 592872

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری سيستان و بلوچستان سیل خسارات سیل در ایران شوراي شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه،هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا و فشردگی جدول مسابقات با استرس زیادی همراه است و یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد که می‌گویند دروازه ها کوچک می‌شود، ابولفضل جلالی در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته و در سه هفته اخیر چهار پاس گل ارسال کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و ادامه درخشش او در بازی‌های باقی مانده برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

جلالی در تمرینات استقلال با انگیزه و انرژی خاصی حاضر می‌شود و بیش از قبل در حال تلاش کردن است تا رکورد منحصر به فرد را در طول فصل به نام خود ثبت کند و بتواند عنوان فردی گلساز ترین بازیکن لیگ را بالاتر از آلوز پرتغالی به دست آورد و دستاورد بزرگی داشته باشد و علاوه بر آن در مسیر قهرمانی احتمالی استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشد.

او در آخرین تمرین استقلال آیتم جالبی را پشت سر گذاشت و با دروازه های کوچک تمرین کرد، همچنین ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و استارت های سرعتی جز موارد تمرینی این بازیکن بود تا همه شرایط احتمالی مسابقه را در تمرینات مرور کند و راه های ارسال پاس گل را در شرایط مختلف پشت سر بگذارد و با ذهنی آماده به زمین مسابقه وارد شود.

جلالی تا اینجای فصل 9 پاس گل برای بازیکنان استقلال ارسال کرده و با رکوردی خاص به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، او بالاتر از مدافعان چپ سال‌های گذشته تنها یک پاس گل با علیرضا نیکبخت فاصله دارد تا عنوان بهترین دفاع جپ سال‌های اخیر استقلال را به نام خود کند.

دیگر خبرها

  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)