Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا‌ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس‌جمهوری بلغارستان زمان برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور را اعلام کرد.

 رسانه‌های بلغارستان امروز -دوشنبه- گزارش کردند که «رومن رادف»، رئیس‌جمهوری این کشور خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در کشورش در تاریخ دوم اکتبر ‌شده است.

بنا به گزارش‌ها دولت موقت بلغارستان تا زمان برگزاری و اعلام نتایج انتخابات از فردا آغاز به کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده

رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده و حتی کارهای تعیین مرز نیز در حال انجام است، گفت: وقتی من اینجا صحبت می کنم این اتفاق در جریان است. این امر توسط دو کشور بدون هیچ واسطه ای محقق شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان طی سخنانی در مراسم افتتاحیه ششمین مجمع جهانی گفتگوی بین فرهنگی در باکو با بیان اینکه ما نمی توانیم به برخی از کشورهای اروپایی اجازه دهیم که در قرن بیست و یکم با کشورهای دیگر به عنوان مستعمره رفتار کنند، گفت: وقتی ما صدایمان را بلند کردیم، وقتی این موضوع را در دوران ریاست خود بر جنبش غیرمتعهدها مطرح کردیم، به این دلیل نبود که ما مخالف کشوری بودیم. ما فقط به عدالت و قوانین بین المللی متعهد بودیم.

وی افزود: جهان نباید چشم خود را بر روی عملکرد بد استعمار نو ببندد. این نشان دهنده یکسان سازی اجباری فرهنگی است. این رویداد در بیش از 10 قلمرو دریایی فرانسه اعمال می شود. این روند باید متوقف شود.

رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده و حتی کارهای تعیین مرز نیز در حال انجام است، گفت: وقتی من اینجا صحبت می کنم این اتفاق در جریان است. این امر توسط دو کشور بدون هیچ واسطه ای محقق شد. 

علی اف افزود: این موضوع یک بار دیگر نشان می دهد که ما نیازی به واسطه نداریم، به ویژه افرادی که به دنبال اهداف خود هستند. آنها نمی خواهند کمک کنند، می خواهند برای منافع سیاسی و اقتصادی خود در منطقه ما دخالت کنند. آنها می خواهند به این آتش بیفزایند.

رئیس جمهور آذربایجان ادامه داد: صلح در قفقاز تنها از طریق عادی سازی بین آذربایجان و ارمنستان حاصل می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام