Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر نفت با برشمردن اسامی سهامداران پتروپالایشگاه شهید قاسم سلیمانی گفت: امیدواریم با توجه به انسجام شکل‌گرفته، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا شود.

به گزارش خبرنگار شانا، هوشنگ فلاحتیان امروز (دوشنبه، ۱۰ مردادماه) در آیین امضای مشارکت‌نامه تأمین مالی و احداث پتروپالایشگاه «شهید قاسم سلیمانی» و پالایشگاه «مروارید مکران» به احداث پتروپالایشگاه شهیدسلیمانی با ظرفیت روزانه ۳۰۰ هزار بشکه نفت‌خام سنگین در مجاورت پالایشگاه ستاره خلیج فارس اشاره و اظهار کرد: اراضی مورد نیاز برای احداث این پالایشگاه عظیم به متراژ ۷۰۰ هکتار با حمایت و همراهی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تأمین شده است، اگر کمک دوستان نبود، ما هم اکنون در این نقطه نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری نشست متعدد با بانک‌ها برای تأمین مالی احداث پتروپالایشگاه شهیدسلیمانی افزود: مقرر شد هلدینگ خلیج‌فارس، هلدینگ‌ اقتصادی تدبیر انرژی، هلدینگ سرمایه‌گذاری اهداف، هلدینگ بانک ملی و هلدینگ بانک رفاه کارگران هر کدام ۱۵ درصد و بانک ملت و بانک تجارت هر کدام  ۷.۵ درصد سهام این پتروپالایشگاه را در اختیار گیرند. سهم شرکت ملی پالایش و وپخش فرآورده‌های نفتی هم در این پروژه ۱۰ درصد تعیین شده است.

معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت با بیان اینکه امیدواریم با توجه به انسجام شکل‌گرفته، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا شود، تصریح کرد: وزارت نفت طبق بند «ط» تبصره «یک» قانون بودجه ۱۴۰۱ مجاز به احداث این پالایشگاه (شهیدسلیمانی) شده است و  تکیه ما در احداث این پتروپالایشگاه بخش غیردولتی بوده است.

تفاهم‌نامه مشارکت و تأمین مالی ساخت پتروپالایشگاه «شهید قاسم سلیمانی» با ظرفیت پالایش روزانه ۳۰۰ هزار بشکه‌ نفت خام سنگین و پالایشگاه «مروارید مکران» با ظرفیت پالایش روزانه ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام سنگین و فوق سنگین امروز با حضور رئیس‌جمهوری امضا شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: معاون برنامه ریزی وزیر نفت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه تأمین مالی برای استفاده بهینه از بازار سرمایه
  • هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند