Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شیبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند مراجعان مشکوک کرونایی به مراکز درمانی شهرستان‌های شاهرود و میامی در این هفته افزایشی است.

وی با بیان اینکه دستکم تزریق سه نوبت واکسن کرونا در افراد بالغ ضروری است، تصریح کرد: طی هفته گذشته تعداد بستری‌ها در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود نیز افزایشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیبانی تعداد بیماران کووید- ۱۹ بستری در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود را ۳۸ نفر برشمرد و اظهار داشت: از این تعداد هفت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: با توجه به روند صعودی تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی احتمال اینکه در روزهای آینده به تعداد بیماران بخش مراقبت‌های ویژه و در نتیجه فوتی‌های اضافه شود، زیاد است.

وی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته یک فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شاهرود ثبت شد، افزود: هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز و شهرستان میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شیبانی با بیان اینکه در چند روز نخست دو هفته قبل سیر مراجعه مردم برای تزریق واکسن مناسب بود، ابراز داشت: در چند روز گذشته روند مراجعه برای واکسیناسیون در شهرستان‌های شاهرود و میامی به میزان قابل توجهی کاهش داشته که این امر نگران کننده است.

وی ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم با بیان اینکه آیین‌های عزاداری تا جای ممکن باید در فضای باز برگزار شود، افزود: نُذورات باید در ظروف سربسته یکبار مصرف تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد.

شیبانی با بیان اینکه مسئولان هیئت‌های مذهبی ماسک تهیه کنند و در اختیار عزاداران قرار دهند، ابراز داشت: استفاده موثر از ماسک موجب می‌شود تا پایان ماه محرم شاهد افزایش مبتلایان به ویروس کرونا نباشیم.   

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا شاهرود واکسن میامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود پروندهٔ خبری اُمیکرون ؛ سویه تازه کرونا مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شاهرود واکسن ویروس کرونا شاهرود واکسن میامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود