Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی یعقوبی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از کشف و معدوم سازی بیش از ۱۲۰ کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده غیر بهداشتی و همچنین آلایش خوراکی طیور (دل و جگرو...) غیر بهداشتی و فاسد در یکی از مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی این شهرستان خبر داد.

یعقوبی افزود: اداره دامپزشکی آبیک با جدیت تمام با توزیع هرنوع فرآورده خام دامی غیربهداشتی ازجمله گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به شدت برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: این محموله که شرایط ارگانولپتیکی (ظاهری) نامناسبی داشت و به دلیل عدم رعایت شرایط نگهداری، دچار فساد شده بود، توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی آبیک غیرقابل مصرف تشخیص و ضبط و معدوم سازی شد.

یعقوبی در ادامه گفت: اکیپ‌های نظارت اداره دامپزشکی شهرستان آبیک طی یک برنامه مدون روزانه با به کارگیری حداکثر توان نسبت به بازدید از کلیه مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها و کارخانجات بسته بندی موجود در سطح شهرستان اقدام می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بر خورد جدی بامتخلفین به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از عموم مردم خواست ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به دامپزشکی اطلاع رسانی کنند تا برخورد مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره دامپزشکی معدوم سازی مرغ قطعه بندی اداره دامپزشکی خام دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران

محمدمهدی عباس‌زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۰۰ میلیون قطعه جوجه ریزی از ۱۶ مهرماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه امسال، در واحد‌های مرغداری گوشتی استان انجام شد.

او با بیان اینکه در این مدت ۳۵۹ هزار تن شیر در دامداری‌های استان تولید و به بازار عرضه شد، افزود: ۳۵ هزار تن گوشت قرمز و ۱۸۵ هزار تن گوشت مرغ صنعتی در استان تولید شد.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه از ۱۶ مهر ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه امسال، ۲ هزار و ۸۰۰ تن تخم مرغ در مرغداری‌های صنعتی استان تولید شد، گفت: برای حمایت از بخش دامپروری ۷۱۱ هزار تن انواع نهاده‌های دامی در استان تامین و توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور