Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:06:54 GMT

لواندوفسکی راهی مونیخ خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۵۰۶۴

لواندوفسکی راهی مونیخ خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی هشت فصل فوق العاده را در بایرن مونیخ سپری کرد و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه نیز تبدیل شد. اما در پایان فصل گذشته بود که این مهاجم 34 ساله درخواست جدایی داد و تلاش مدیران باشگاه آلمانی برای حفظ او نیز بی نتیجه ماند. اما طرفین در رسانه ها از خجالت یکدیگر درآمدند و همین باعث شد روبرت لواندوفسکی خداحافظی تلخ و سردی با بایرن مونیخ داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا به نظر می رسد مرد سال 2021 جهان تغییر رویه داده و می خواهد به این اتفاقات پایان دهد.

حالا اسکای آلمان در گزارشی مدعی شد روبرت لواندوفسکی، پس از بازگشت از تور آمریکا به همراه کاروان باشگاه بارسلونا، به شهر مونیخ سفر خواهد کرد. این ستاره لهستانی قصد دارد با هم تیمی های سابق خود و کارمندان باشگاه خداحافظی درخور و شایسته ای داشته باشد. همچنین روبرت لواندوفسکی در این سفر با روسای باشگاه بایرن مونیخ نیز صحبت خواهد کرد تا مسائل را روشن کرده و به نوعی رفع کدورت کند.

این بازیکن پس از اتمام انتقال به بارسلونا باید خیلی زود به اردوی این تیم در آمریکا ملحق شد و به همین دلیل فرصت کافی برای انجام این کار وجود نداشت. چند روز قبل روبرت لواندوفسکی دوباره به انتقاد از رفتار مدیران بایرن مونیخ هنگام جدایی این بازیکن از باشگاه پرداخت و البته هربرت هاینر و حسن صالح حمیدزیچ نیز پاسخ او را دادند. حالا طرفین به زودی جلسه ای رودررو برگزار می کنند تا ابهام در مورد جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ برطرف شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)

وویونگ جونگ گل دوم اشتوتگارت را به ثمر رساند.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد