Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،در ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش، بار دیگر فضای میهن اسلامی به عطر شهیدان عاشورایی مدافع حرم عطرآگین شده و طنین مقاومت و سلحشوری مظلومانه آنان برابر اشقیای زمانه، بار دیگر بر سر زبانها افتاده است.

با الطاف و هدایت‌های الهی و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مجاهدانه گروه تفحص نیروی قدس سپاه در جبهه‌های مقاومت اسلامی سوریه، هویت پیکر مطهر شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری، شناسایی و تأیید شده و پیکر مطهر این شهیدگرانقدر به میهن اسلامی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت، جمعی از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با خانواده سردار بی‌سر، شهید عبدالله اسکندری، دیدار و نسبت به مقام شامخ این شهید گرانقدر، ادای احترام کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد،رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان، یک افتخار و فرصتی مغتنم است و موجب تجدید روحیه برای خدمت بیشتر به شهروندان خواهد بود.

مهدی طاهری افزود: خانواده شهدا و ایثارگران، مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، آنها  با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و نشان دادند که به حق، شایسته بهترین تقدیرها و خدمت‌ها هستند.

طاهری گفت: شهید حاج عبدالله، شاخصه‌های فراوانی داشت که به دو مورد آن که صداقت و شجاعت است، می‌توان اشاره کرد. به جرأت می‌گویم که یکی از فرماندهان فاتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس، این شهید بی‌سر بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان خدمتگزاران مردم، انقلاب و نظام، در جهت تحقق آرمان های والای شهدا و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا گام برداریم و خدمت کنیم.
فرمانده سپاه فجر استان فارس نهم مردادماه ۱۴۰۱ اعلام کرد که پیکر مطهر شهید مدافع حرم محور خان طومان «عبدالله اسکندری» که از طریق تطبیق نمونه DNA شناسایی شده در مشهد و تهران تشییع و سپس روز عاشورا در دارالرحمه شیراز خاکسپاری می شود.

سردار شهید عبدالله اسکندری ، شهید مدافع حرم خردادماه سال ۱۳۹۳ توسط داعش در سوریه به شهادت رسید و سر از پیکر این شهید والامقام توسط داعشیان جدا شد.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش سوریه شهید شورای اسلامی شهر شیراز شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش سوریه شهید گروه تروریستی داعش سوریه شهید شورای اسلامی شهر شیراز شیراز عبدالله اسکندری مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال

ایسنا/ایلام پیکر پاک شهید والامقام «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس ۴۱ سال تفحص شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر شهید والامقام «محمدشفیع فیضی‌زاده»  از شهدای  ایلام بعد از ۴۱ سال غربت و دوری تفحص شد.
سردار جمال شاکرمی با اعلام این خبر امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در منزل شهید فیضی‌زاده گفت: شهید محمد شفیع فیضی زاده فرزند جاسم  در سال ۱۳۲۷در روستای چشمه پهن بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.

وی افزود: این شهید عزیز با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

خبر تفحص پیکر پاک این شهید توسط فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان به اطلاع خانواده شهید رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد