Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:37:31 GMT

ستاره مورد نظر گواردیولا در راه چلسی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۵۴۹۳

ستاره مورد نظر گواردیولا در راه چلسی

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل تابستان امسال اخباری در مورد انتقال مارک کوکوریا، مدافع چپ برایتون، به جمع شاگردان پپ گواردیولا شنیده شده بود. اما قیمت درخواستی 50 میلیون پوندی مورد نظر برایتون باعث شد مذاکرات این باشگاه با سیتی متوقف شود و حالا نشریه دیلی میل مدعی شد چلسی در آستانه جذب این مدافع اسپانیایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس آلونسو فاصله ای تا رفتن به بارسلونا ندارد و چلسی نیز برای پر کردن جای خالی او به دنبال جذب یک مدافع چپ است. خود کوکوریا نیز درخواست انتقال به چلسی را به مدیران برایتون ابلاغ کرد و به همین دلیل بازی دوستانه روز شنبه با اسپانیول را نیز از دست داد.

منچسترسیتی حدود 35 میلیون پوند برای این بازیکن 26 ساله پیشنهاد داده بود که به نظر این رقم مورد قبول برایتون قرار نگرفت. توماس توخل به شدت به این بازیکن رشد کرده در آکادمی بارسلونا علاقمند است و احتمالا این انتقال به زودی نهایی خواهد شد. مارک کوکوریا فصل گذشته 38 بار در ترکیب برایتون به میدان رفت، یک گل زد و دو پاس گل ارسال کرد تا این تیم در نهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

چلسی در تابستان امسال در لحظات پایانی شانس جذب بازیکنانی چون ژول کُنده و رافینیا را از دست داد و این دو بازیکن راهی بارسلونا شدند، اما حالا آنها می توانند با همین روش یک بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کنند. منچسترسیتی پیش از شروع فصل جدید و در پست دفاع کناری فقط کایل واکر و ژائو کانسلو را در اختیار دارد و به نظر کار آنها در ادامه فصل مشکل خواهد بود. همچنین الکساندر زینچنکو که در فصل گذشته 28 بار برای تیم پپ گواردیولا بازی کرده بود، در ماه ژوئن شاگرد میکل آرتتا در آرسنال شد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست