Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، لحظاتی پیش بارش باران در  نقاط مختلف استان تهران منجر به جاری شد سیلاب و باعث کند شدن امدادرسانی در مناطق سیل زده شده است.

در روستای مزداران شهرستان فیروزکوه که از پنج شنبه درگیر سیلاب است مجدد سیلاب باعث مسدود شدن راه‌های روستایی و همچنین تخریب و مسدود شدن مسیر ریلی شمال به تهران در ایستگاه زرین دشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی موقت امدادرسانی در امازاده داوود

با جاری شدن سیلاب در امام زاده داوود نیروهای امداد مجبور به تعطیلی موقت فعالیت شدند تا مجد بعد از اتمام بارش باران به فعالیت امداد رسانی خود ادامه دهند.

محور زایگان به فشم مسدود شد

در منطقه رودبار قصران و فشم شهرستان شمیرانات بارش های زیاد باعث جاری شدن سیلاب شد طبق اعلام مرکز اورژانس فعلا ۳ آمبولانس به محل اعزام شده است. باتوجه به ورود سیلاب و سنگ و شن محور فشم به زایگان مسدود است؛ لذا از تردد غیرضروری خودداری کنید.

تقویت رطوبت فعالیت سامانه بارشی

از شامگاه چهارشنبه موج اول سیلاب در استان تهران آغاز شد و ۶ شهرستان را در برگرفت که به گفته استاندار تهران تا کنون ۴۳ فوتی و ۳ مفقودی در استان داشته‌ایم.

سازمان هواشناسی  با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد قابل ملاحظه ابرهای همرفتی و تقویت رطوبت فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ از دوشنبه تا سه‌شنبه (۱۰ و ۱۱ مردادماه) در نیمه‌شمالی استان تهران به‌ویژه ارتفاعات خبر داد.

کد خبر 694995 منبع: فارس برچسب‌ها سيل طوفان باران تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل طوفان باران تهران شهر مسدود شد جاری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای الخلیج الآن، در پی بارش شدید باران در شهر مدینه منوره، سیل در برخی از نقاط این شهر جاری شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودروها است.

سازمان هواشناسی عربستان سعودی عصر دوشنبه برای شهر مدینه منوره بارش شدید باران پیش بینی و هشدار قرمز هواشناسی صادر کرده بود.

طی روزهای گذشته نیز در برخی از مناطق عربستان سعودی و کشورهای امارات متحده عربی و عمان طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ به وقوع پیوست که منجر به جاری شدن سیل شده بود.

دیگر خبرها

  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان