Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه Bespoke زد فلیپ ۴ در ترکیب رنگ‌های بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود عرضه خواهد شد. سامسونگ همچنین انواع رنگ‌های گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی واچ ۵ را تأیید کرد. نسخه‌های Bespoke Edition سامسونگ راهی عالی برای سفارشی‌کردن گوشی گلکسی شما با ترکیب رنگ‌های مختلف است و ظاهراً همانند گلکسی زد فلیپ ۳، این‌بار در نسل بعدی، یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز به‌کار برده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نکته‌ی قابل توجه دیگر اینکه، برخلاف نسخه قبلی، نسخه ویژه گوشی تاشدنی آینده ظاهراً در کشور‌های بیشتری در سراسر آسیا و اروپا در طیف گسترده‌تری از ترکیب رنگ‌ها عرضه خواهد شد.

براساس گزارش ۹to۵Google، گلکسی زد فلیپ ۴ در ۷۱ ترکیب رنگی مختلف روانه‌ی بازار می‌شود. سامسونگ پیش از موعد تمام ترکیبات گلکسی زد فلیپ ۴ را ازطریق صفحه بیمه‌ی Care Plus (طرح جامع مراقبت از گوشی‌های گلکسی دربرابر آسیب‌های تصادفی) فهرست کرده است.

هنگامی که یک طرح بیمه از منوی کشویی انتخاب شود، هر گزینه رنگی برای گوشی ظاهر می‌شود. گرافیت، طلایی‌صورتی (Pink Gold)، بنفش (Bora Purple) و آبی رنگ‌های اصلی فهرست‌شده هستند.

ترکیب این رنگ‌ها با سبز، سرمه‌ای، قرمز، زرد و سفید در مجموع به ۷۱ ترکیب منجر می‌شود. مانند سایر نسخه‌های سفارشی سامسونگ، می‌توان این ترکیب‌های رنگی را در پنل‌های بالا و پایین اعمال کرد. ناگفته نماند، نسخه‌ی Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ ۳ تنها در ۴۹ ترکیب مختلف موجود بود.

درباره‌ی سایر دستگاه‌هایی که در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) پرده‌برداری می‌شوند، سایت بیمه Care Plus رنگ‌های گلکسی زد فولد ۴ را فهرست کرد. به‌لطف افشای اطلاعات قبلی که نشان داد بهترین گوشی تاشدنی بعدی سامسونگ در رنگ‌های خاکستری، طلایی روشن و مشکی عرضه می‌شود، اکنون ایده خوبی درباره‌ی طرح‌های رنگی آن داریم. با کمال تعجب، رنگ قرمز بورگوندی که شایعه شده بود، در فهرست قرار ندارد.

افزون‌براین، گلکسی واچ ۵ ظاهراً در رنگ‌های گرافیتی و نقره‌ای برای هر دو مدل ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری عرضه خواهد شد. همچنین می‌توان انتظار داشت که رنگ طلایی و آبی به ترتیب برای اندازه‌های اول و دوم موجود باشد. در همین حال، گلکسی واچ ۵ پرو فقط در اندازه ۴۵ میلی‌متری با رنگ‌های مشکی و تیتانیوم دردسترس خواهد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اخبار فناوری فناوری فناوری اطلاعات فناوری نانو فناوری نوین گلکسی زد فلیپ ۴ ترکیب رنگ خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...

فرارو- فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

به جان او که گرم دسترس به جان بودی
کمینه پیشکش بندگانش آن بودی

بگفتمی که بها چیست خاک پایش را
اگر حیات گران مایه جاودان بودی

به بندگی قدش سرو معترف گشتی
گرش چو سوسن آزاده ده زبان بودی

به خواب نیز نمی‌بینمش چه جای وصال
چو این نبود و ندیدیم باری آن بودی

اگر دلم نشدی پایبند طره او
کی اش قرار در این تیره خاکدان بودی

به رخ چو مهر فلک بی‌نظیر آفاق است
به دل دریغ که یک ذره مهربان بودی

درآمدی ز درم کاشکی چو لمعه نور
که بر دو دیده ما حکم او روان بودی

ز پرده ناله حافظ برون کی افتادی
اگر نه همدم مرغان صبح خوان بودی

شرح لغت: کمینه:صفت پیشکش/ لمعه ی نور:درخشش نور.

تفسیر عرفانی:‌

۱- حضرت حافظ در بیت‌های هفتم و هشتم می‌فرماید:

او را در خواب حتی نمی‌بینم، چه رسد به دیدار او. پس اینک که وصال میسر نمی‌باشد، کاش او را در خواب می‌دیدم.

* اگر حافظ با پرندگانی که هر صبح نغمه سر می‌دهند، هم آواز شود، ناله اش فاش نمی‌شود تا محبوب آگاه شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در اندیشه کار یا چیزی یا کسی هستید که فعلاً بسیار دور است؛ بنابراین بهتر است که صرف نظر کنید. وقت را بیهوده از دست ندهید، زیرا دل در گرو آرزو‌های رنج آور نهاده اید.

تعبیر غزل:

به کسی دل بسته‌ای و این دلبستگی تا به آن حد است که فکر می‌کنی او تنها بهانه‌ی تو برای زندگی است، اما به وصال او امید نداری. با این حال با تمام وجود در این راه تلاش می‌کنی و از جان مایه می‌گذاری.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود