Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:56:07 GMT

درخواست کمک بخشدار رودهن برای سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۵۹۹۲

درخواست کمک بخشدار رودهن برای سیل زدگان

به گزارش ایرنا، عبدالوهاب امیری روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: در بامداد ششم مرداد ماه ۱۴۰۱ همزمان با حادثه سیل امامزاده داوود و فیروزکوه، سیل بسیار سنگین و گسترده در سه روستای وسکاره، آردینه و جورد در شمال بخش رودهن بوقوع پیوست و خسارات بسیار زیادی به جا گذاشت.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک نفر در این حادثه جان باخت افزود: سیل در مسیر خود به باغات، زمین های کشاورزی، دامداری ها، اماکن مذهبی، منازل مسکونی، جاده ها، زیر ساخت ها، انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات و همچنین ۱۵ دستگاه خودرو آسیب بسیار سنگینی وارد کرد تا جایی که هنوز اثری از چندین خودرو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار رودهن ادامه داد: بعد از ظهر ششم مرداد نیز سیل شدیدتری در همان سه روستا و همچنین برخی نقاط شهر رودهن بوقوع پیوست و در ادامه برای سومین بار در  روز هفتم مرداد در پی بارش سنگین باران، در چندین نقطه از شهر رودهن شاهد وقوع سیل مخرب بودیم که طبقات همکف چندین مجتمع مسکونی در شن و ماسه ناشی از سیل مدفون و جاده های دسترسی در روستاها و شهرهای رودهن و آبعلی بویژه جاده هراز کاملا مسدود و همچنین به چندین دستگاه خودرو خسارت سنگین وارد شد.

امیری با اشاره به گستردگی سیل در بخش رودهن اظهار داشت: تمام توان و امکانات و تجهیزات مجموعه های خدماتی و اجرایی بخش و شهرستان و نیروهای مردمی و بخش خصوصی را برای خدمات رسانی به خدمت گرفتیم ولی متاسفانه به دلیل تعدد نقاط حادثه خیز در بخش رودهن، خدمات رسانی با کندی پیش می رود.

بخشدار رودهن گفت: بعد از پنج روز از وقوع سیل هنوز تعداد بسیاری از مجتمع های مسکونی و معابر از نخاله و گل و لای ناشی از سیل تخلیه و پاکسازی نشده است.

امیری گفت: از مسئولان استان و کشور تقاضا داریم ضمن بازدید از مناطق سیل زده، جهت خدمات رسانی بهتر و سریعتر به مردم، امکانات مورد نیاز برای کمک رسانی را به این بخش اختصاص دهند.

برچسب‌ها شهرستان دماوند رودهن سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند رودهن سیل شهرستان دماوند رودهن سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان