Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@12:11:01 GMT

سرانجام مطالبات ملیچ از استقلال چه شد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۶۰۲۸

سرانجام مطالبات ملیچ از استقلال چه شد؟

باشگاه استقلال برای به تعویق انداختن پرداخت مطالبات میلیچ این فرصت را دارد که پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ببرد.

با حکم فدراسیون جهانی فوتبال، پرونده شکایت هرویه میلیچ از باشگاه استقلال به سرانجام رسید و این باشگاه باید ۱۴۰ هزار دلار به این بازیکن کراوات پرداخت کند.

پیش از این حکم، میلیچ از بند‌های وجه التزام موجود در قراردادش بابت تاخیر در پرداخت مطالباتش استفاده و علیه استقلال به فیفا شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در شکایتی که تنظیم و به فیفا ارسال کرده بود، بند‌های ماهانه و سالانه خسارت‌های تاخیر مطالباتش را قید کرد تا بتواند رقم مطالبات خود را بیش‌تر کند. رقم دادخواست این بازیکن حدود ۶۰۰ هزار دلار بود.

باشگاه استقلال پس از دریافت حکم اولیه میلیچ، گراندز رای این حکم را از فیفا دریافت کردند و تا این‌جای کار در مهلت ۲۱ روزه گراندز پرونده این بازیکن قرار دارد. طبق پیگیری‌های انجام شده، مدیران باشگاه استقلال مد نظر دارند که روی این پرونده درخواست تجدید نظر بدهند تا پرونده میلیچ به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برود.

همان‌طور که مشخص است، اگر باشگاه استقلال در فرصت ۲۱ روزه گراندز رای میلیچ، درخواستی را ارائه ندهند، حکم این بازیکن کروات پیشین استقلال قطعی می‌شود و باشگاه استقلال موظف است تا مبلغ قطعی شده را به میلیچ بپردازد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ملیچ استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال