Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@18:58:52 GMT

گزینه‌ی خط حمله‌ی سرخ‌پوشان لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۶۱۶۹

گزینه‌ی خط حمله‌ی سرخ‌پوشان لو رفت

آفتاب‌‌نیوز :

برخی‌ها حرف از بازگشت احتمالی کریم انصاری فرد به ایران و تیم پرسپولیس زدند و برخی دیگر اسم یونس دلفی را مطرح کردند که البته این دومی بیراه هم نبوده است اما...

گزینه اصلی برای خرید مهاجم ایرانی یک بازیکن آشناست که سابقه گلزنی با دست (به اعتراف اولیه خودش!) به پرسپولیس را در کارنامه دارد! شنیدیم محمدجواد محمدی که بهترین فصل دوران فوتبالی خود را درفصل گذشته در تیم هوادار سپری کرد گزینه اصلی یحیی گل محمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فصل گذشته توانست امید اول گلزنی بنفش‌پوشان باشد و یکی از عوامل موفقیت شاگردان رضا عنایتی در اولین فصل حضور در لیگ برتر بود.

این مهاجم ۲۶ ساله متخصص گلزنی به تیم‌های بزرگ نشان داد و در مسابقات حساس یاری‌رسان تیمش بود و توانست در نقش گلزن یا گلساز بدرخشد. او اولین گل خود در لیگ برتر را در مصاف با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند و سپس در برابر ذوب‌آهن گل سه امتیازی تیمش را ساخت و در برابر تراکتور زننده گل پیروزی‌بخش بنفش‌پوشان بود.

به رغم شکست برابر استقلال، محمدی که خود سابقه عضویت در این تیم پرطرفدار پایتخت را دارد، توانست دروازه آبی‌پوشان را هم باز کند تا در یک فصل هم به پرسپولیس گل زده باشد و هم به استقلال و در فصل گذشته درخشش مهاجم تیم فوتبال هوادار تکمیل شد و در بازی‌های رفت و برگشت برابر تراکتور موفق به گلزنی شد.

حالا این مهاجم گلزن مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است در حالی که گفته می‌شود با تیم هوادار قرارداد دارد. بازیکنی که با تیم هوادار قرارداد دارد چگونه می‌خواهد به پرسپولیس برود؟

در همین ارتباط شنیدیم محمد جواد محمدی ظاهرا بندی در قراردادش دارد که به او اجازه جدایی از تیم هوادار را می‌دهد! البته باید منتظر ماند و دید او می‌تواند آزاد شود و به پرسپولیس برود یا اینکه قرارداد تیم هوادار با این بازیکن محکم‌تر از این حرف‌ها بسته شده است؟!

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کریم انصاری فرد یونس دلفی تیم فوتبال پرسپولیس تیم هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد

پرسپولیس در حالی از جام حذفی کنار رفت که اشتباهات تاثیرگذار ۲ بازیکن تعویضی این تیم در دیدار شب گذشته برابر آلومینیوم اراک، مشهود بود.

به گزارش ‌مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی در حالی در ضربات پنالتی برابر آلومینیوم شکست خورد و حذف شد که قرمزها در جریان این بازی دو باز با اختلاف دو گل از حریف پیش افتادند، ولی میزبان هر دو بار کار را به تساوی کشاند و در نهایت پیروز شد.

نکته عجیب ماجرا آنجاست که پرسپولیس هر ۴ گل را از دقیقه ۸۴ به بعد دریافت کرد و نتوانست برتری خود را مقابل ایرالکو حفظ کند. جالب‌تر اینکه ۲ بازیکن سهم پررنگی در اشتباهات سرخ‌پوشان و حذف آنان داشتند.

در اواخر نیمه دوم در شرایطی که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود قرمزها دنبال می‌شد علی نعمتی در دقیقه ۷۸ به جایی محمدخدابنده‌لو وارد بازی شد. دقیقه ۸۳ بازی نیز علی نعمتی جایگزین عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی شد. عجیب‌تر آنکه یک دقیقه بعد از ورود نعمتی به بازی بازیکنان آلومینیوم اراک در شرایطی که این مدافع تعادل خود را از دست داد از فضای پشت او استفاده کردند و با ارسال توپ به محوطه جریمه و در ادامه با ضربه مهدی لیموچی به گل نخست رسیدند.

در وقت اضافی بازی در شرایطی که سرخ‌پوشان با گل‌های سینا اسدبیگی و عیسی آل‌کثیر با نتیجه ۴ بر ۲ از میزبان پیش بودند، در دقیقه ۱۱۲ بازی ایرالکو صاحب کرنر شد. شروین بزرگ در شرایطی موفق به زدن گل سوم شد که به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی روی سر نعمتی و فرشاد فرجی موفق به گلزنی شد تا باز هم اراکی‌ها در آستانه جبران نتیجه قرار بگیرند.

۷ دقیقه بعد در شرایطی که تنها چند ثانیه تا پایان بازی باقی ‌مانده بود و سرخ‌پوشان یک قدم تا صعود به دور بعدی فاصله داشتند، لیموچی در حالی در عمق خط دفاع پرسپولیس صاحب توپ شد که فرجی با پاس عمقی رضا جبیره جا ماند و در ادامه برای باز پس‌گیری توپ اقدامی نکرد تا مهاجم آلومینیوم با پاس تماشایی نقی‌زاده در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و این بازیکن با یک ضربه بازی را ۴ بر ۴ به تساوی بکشاند و در ادامه پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رود.

در واقع تعویض‌های اوسمار و کپی‌برداری او از روی دست یحیی گل‌محمدی موجب شد تا پرسپولیس بازی را برده را از دست داده و حذف شود. تعویض‌های که در زمان یحیی بارها در پرسپولیس انجام می‌شد و هر بار که سرخپوشان از حریف پیش بودند، او تعویض‌های تدافعی انجام می‌داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است