Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:42:16 GMT

معرفی کتاب «حقوق اداری و تامین اجتماعی معلمان»

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۶۲۴۷

معرفی کتاب «حقوق اداری و تامین اجتماعی معلمان»

به گزارش «تابناک»، این کتاب که به نظر اولین کتاب در حوزه حقوق اداری و تامین اجتماعی معلمان می‌باشد از سه بخش تشکیل شده است. بخش اول با عنوان پیشینه تقنینی مقررات اســتخدامی و حمایتی معلمان و نیز طبقه بندی نیرو‌های آموزش و پرورش که از سه فصل تشکیل شده است، بخش دوم کتاب در خصوص حقوق اســتخدامی و حمایتــی معلمان و نیروهــای آموزش و پرورش که ۹ فصل و نهایتا بخش سوم با موضوع مقررات گزینشــی و تخلفاتی معلمان و نیرو‌های آموزش و پرورش می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در قطع وزیری، ۲۴۴ صفحه، جلد شومیز براق، شمارگان ۵۰۰ نسخه و بهای ۹۵ هزار تومان توسط انتشارات مهربد چاپ شده است.

اثر فوق بر اساس دغدغه مندی مولفان و با هدف آگاهی بخشیدن معلمان از حقوق استخدامی و بیمه‌ای خود است. امید که کمک کوچکی به جامعه معلمان کشور باشد.

نویسندگان این کتاب:
- دکتر عمران نعیمی، عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می‌باشد که دارای تالیفات بسیاری هستند. حقوق تامین اجتماعی با تاکید بر حوزه بیمه‌ای - حقوق تامین اجتماعی در قرارداد‌های پیمانکاری - حقوق بیمه‌ای - قانون تامین اجتماعی در نظم حقوقی کنونی و ... برخی از آثار ایشان می‌باشد.

- دکتر حمید رضا پرتو، وکیل دادگستری و مدرس دانشگاه که دارای تالیفاتی به شرح ذیل است: حقوق تامین اجتماعی با تاکید بر حوزه بیمه‌ای – آیین دادرسی مدنی دوره مقدماتی (جلد ۱، ۲، ۳) – حقوق داوری داخلی- حقوق تامین اجتماعی در قرار داد‌های پیمانکاری- دادرسی‌های فوری و رسیدگی‌های خارج از نوبت.

- مرتضی شیخ الاسلامی، دانش آموخته حقوق عمومی، دانش آموخته حقوق ثبی که دارای تالیفات متعددی به شرح ذیل است: تخلفات انتظامی وکلای دادگستری – باید‌ها و نباید‌های وکیل دادگستری- مصادیق رفتار خلاف شان – اندیشه‌ای حقوقی درعرصه رویه قضایی- جستار‌های حقوقی-چگونه کارآموزی کنیم و ....

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم معرفی کتاب محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم حقوق تامین اجتماعی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند