Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@17:38:32 GMT

تحقق سفر ارزان قیمت به عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۶۶۱۲

تحقق سفر ارزان قیمت به عتبات عالیات

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت، حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات در سازمان حج و زیارت درباره اقدامات صورت گرفته در عتبات عالیات پیش از ایام اربعین حسینی طی بازه زمانی یکم تیرماه 1401 تا 15 شهریور ماه 1401 اظهار کرد: ظرفیت سازی برای اعزام حدود یکصد هزار نفر براساس استعداد شرکتهای زیارتی مجری عتبات عالیات عراق انجام گرفته که تاکنون حدود57 هزار نفر نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در ایام عرفه بیش از 9 هزار و 400 نفر اعزام شدند گفت: در دیگرایام همانند عید سعید غدیر خم نیز 9 هزار و 267 نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: در تیرماه 27 هزار و 487 نفر ازطریق کاروانهای سازمان حج و زیارت به زیارت اعتاب مقدسه عراق مشرف شدند.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه برنامه ریزی ایجاد گروههای ارزان قیمت برای مخاطبان با هزینه کمتر ازسه میلیون تومان نیز یکی از اقدامات مهم بوده است گفت: برای این منظور نیز برنامه ریزی خوبی صورت گرفته که نخستین کاروان های ارزان قیمت تحت نظارت سازمان حج و زیارت نیزبه مدت یک هفته به عراق اعزام شدند.

وی در خصوص اعزام های روزهای منتهی به تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: تاکنون برای حدود 13 هزار نفر در این ایام ظرفیت سازی شده است.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت درخصوص خدمات صورت گرفته در حوزه اسکان، تغذیه ، تدارکات و .... تصریح کرد: موضوع اسکان و قرارداد هتل ها به خوبی انجام گرفته است؛ در زمینه تهیه و طبخ غذا نیز این کار درآشپزخانه های متمرکز در شهرهای کربلاف کاظمین و نجف انجام می گیرد که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی می باشد.

وی افزود: همچنین رصد و کنترل میدانی عملکرد شرکت های مجری ازحیث چگونگی ارایه خدمات منطبق با آنچه که در هنگام ثبت نام زائران ابرازشده است صورت می گیرد؛ ضمنا حتی الامکان رفع اشکالات به صورت لحظه ای و در مواردی که منجر به کسر خدمات می گردد ، شرکت ملزم به پرداخت خسارت زائران می شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: عتبات عالیات سازمان حج و زیارت عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد