Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@07:23:17 GMT

شروع اردوهای جهادی با حضور ۱۸۰ گروه در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۶۶۴۹

شروع اردوهای جهادی با حضور ۱۸۰ گروه در نهاوند

سرهنگ علی مختاری گفت: قرارگاه عملیاتی تابستانی گروه های جهادی شهرستان نهاوند آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج گروه های جهادی است و جهادگران بسیجی با حضور در مناطق محروم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: حضور جهادگران در مناطق محروم امیدآفرین است و نقش مؤثری در ترویج و توسعه گفتمان جهادی دارد.

مختاری افزود: در شهرستان نهاوند ۱۸۰ گروه جهادی به شکل تخصص محور در عرصه‌های مختلف سازمان‌دهی شده و در طول سال اردوهای جهادی را برگزار می کنند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: گروه‌های جهادی در مقاطع مختلف سال و در عرصه های تخصصی در میدان خدمت به مردم حضور دارند ولی ایام تابستان به جهت اوقات فراغت استقبال از اردوهای جهادی بیشتر است.

وی عنوان کرد: با شروع به کار این قرارگاه تابستانی این گروه ها به مناطق مختلف با تخصص های مختلف اعزام می شوند.

مختاری افزود: رزمایش‌های جهادی در تابستان با توجه به ظرفیت‌ها و شناسایی‌های انجام شده در مناطق مختلف برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات جهادگران مسئله محوری و شناسایی مسائل بوم محلات است که طبق این موضوع برای خدمت‌رسانی حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در راستای برگزاری رزمایش‌های تابستانه جهادگران بسیجی از امروز اردوهای جهادی بسیج محلات و اقشار در شهرستان نهاوند شروع شده است.

وی در‌ پایان بیان داشت: جهادگران بسیجی در قالب گروه های جهادی با حضور در شهرستان نهاوند به مردم و خصوصاً افراد تحت پوشش خدمات مختلفی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان نهاوند گروه های جهادی اردوهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری