Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:07:36 GMT

۱۷۳ خانوار آسیب دیده از سیل در باغملک شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۶۷۸۵

۱۷۳ خانوار آسیب دیده از سیل در باغملک شناسایی شد

گل‌محمد صابری معاون جمعیت هلال احمر باغملک ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: پس از وقوع سیل در شهرستان باغملک به منظور ارزیابی میزان خسارت وارد شده چند اکیپ به مناطق مختلف اعزام شد.

وی افزود: پس از وقوع بارندگی، در سطح شهرستان باغملک بیشتر زمین‌های کشاورزی دچار آسیب شدند و منازل مسکونی با توجه به حجم  بالای سیل کمتر دچار مشکل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون جمعیت هلال احمر باغملک خاطرنشان کرد: پس از اعزام اکیپ‌ها به مناطق مختلف، تا کنون ۱۷۳ خانوار آسیب دیده از سیل روزهای اخیر در سطح شهرستان باغملک شناسایی شده است.

وی عنوان کرد: تا کنون توانستیم به ۴۴ خانوار آسیب دیده کمک کنیم و اقلام ضروری از جمله مواد غذایی و مواد شوینده را در اختیار آنها قرار دهیم.

صابری بیان کرد: بیشتر خانوارهای آسیب دیده از عشایر پای کوه آسماری بودند که به آنها خدمات‌رسانی شد.

معاون جمعیت هلال احمر باغملک گفت: همچنین به تعدادی خانوار در شهر قلعه تل، منطقه مونگار، امامزاده عبدالله(ع) و عشایر ساکن در تپه شهدای گمنام شهر صیدون نیز خدمات‌رسانی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل در صیدون سیل در باغملک آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۲ نفر درگیر با آبگرفتگی طی ۲ روز اخیر در پی بارش باران در ۱۶ شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهوزا، وحید شعبانی گفت:  2 هزار و 152 نفر درگیر با آبگرفتگی طی 2 روز اخیر در پی بارش باران در 16 شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: 16 شهرستان خوزستان طی 2 روز گذشته تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته بودند و در مناطقی شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در مدت یاد شده 90 عملیات امداد و نجات انجام دادند.

نجفی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 57 دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، افزود: در این مدت زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب از 35 منزل مسکونی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تیم‌های امدادی در حال ارزیابی مناطق دچار آبگرفتگی هستند و عملیات امدادرسانی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال