Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:07:13 GMT

ارومیه میزبان اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۶۸۹۹

ارومیه میزبان اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان شد

عبدالسلام معروفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط خوب میزبانی استان برای اردوهای ملی اظهار کرد: در اردوی انتخابی و ارزیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان بیش از ٣٠ ورزشکار از نقاط مختلف کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: اعضای دعوت شده با سرمربیگری قادر تیموری، مربیگری علیرضا بسیج و قادر دهقان، مربی دروازه بان محمدرضا خدری و مربی بدنساز پژمان بیگ زاده در اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در ارومیه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این اردو از تاریخ ۱۰ لغایت ١۴ مردادماه جاری به مدت ۵ روز در حال برگزاری است، افزود:

هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی جزو های برتر کشوری است که دارای چندین ورزشکار در رده‌های ملی و جهانی و در رشته‌های مختلف است.

کد خبر 5553576

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ناشنوایان اردوی تدارکاتی سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا سیل کرمان بارش باران کرمانشاه مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری همدان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به همین منظور «مریم آزمون» سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را اعلام کرد که رقیه جلال نسب از استان خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

کد خبر 6095984

دیگر خبرها

  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشست
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور