Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:40:39 GMT

اعزام ۹۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۶۹۲۶

اعزام ۹۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کرمانشاه

حجت الاسلام یوسف احمدی با بیان اینکه اهداف قیام امام حسین(ع) در هییت ها تبیین می شود، گفت: امسال 900 مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شناسایی، سامان دهی، آموزش مبلغین و هماهنگی برای اعزام مبلغین را در مناسبت‌های ملی، مذهبی به مناطق مختلف را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: این مبلغان در ماه محرم در هیئت‌های مختلف در مساجد و امامزادگان در زمینه موضوعات مختلفی از جمله خانواده، پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری به ویژه مباحث مربوط به فرزند آوری، جهاد تبیین و تبلیغ دین به عنوان سلاح مبارزه برای مقابله با استکبار و هجمه‌های جنگ نرم دشمن، روشن سازی برخی مباحث مهم روز دنیا و گسترش معارف اسلامی اطلاع رسانی می کنند.

وی گفت: امسال در ماه محرم و صفر در تعداد 900 نقطه استان کرمانشاه از جمله روستاها، دهستان‌ها، مناطق محروم، مراکز علمی و دینی و زندان‌ها، مبلغان حضور دارند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به حضور و اعزام 900 مبلغ در ماه محرم، خاطرنشان کرد: حدود 40 درصد از این مبلغان اعزامی هستند و مابقی از استان کرمانشاه هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از هزار و 300 هیئت مذهبی در استان آیین عزاداری سرور و سالار شهیدان را برپا خواهند کرد، خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برنامه‌های خود را اجرا خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی یادآوری کرد: امروز یکی از شگردهای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دین از بین بردن بنیان خانواده است و لذا برای مقابله با آن باید به معرفی الگوهای مناسب در این باره بپردازیم و عاشورا آینه تمام نمای الگوی خانواده است که در آن کوچک و بزرگ و زن و مردم به ایفای کامل نقش خود پرداخته اند. لذا هدایت هیئت‌ها به سمت اهداف قیام امام حسین (ع) از سوی سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند

در پی جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام این رسانه، بارش باران شدید در مناطق مختلف سومالی به ویژه در ایالت های جوبالند و هیرشبیلی سومالی طی روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل شده است.

سیل در این مناطق بیش از ۱۲۴ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و براساس آمار اولیه ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات محلی نسبت به ادامه بارش ها و احتمال جاری شدن سیل در سومالی و دیگر کشورهای شرق آفریقا هشدار می دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل