Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: گسترش پارکینگ‌های عمومی و بهینه کردن پارک حاشیه‌ای برای عبور از مشکل جای پارک و مشکل ترافیک در شهر همدان ضروری است و در دستور کار شورا قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی حیدری دوشنبه ۱۰ مردادماه در جمع خبرنگاران، در تشریح عملکرد این کمیسیون تخصصی، اظهار کرد: کنترل کیفیت در کنار سرعت در پروژه‌های عمرانی شهرداری دنبال می‌شود و از طرفی کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در سال ۲۰ هزار خودرو به خودروهای شهر همدان اضافه می‌شود، افزود: تنها ۵۰۰ خودرو از رده خارج می‌شود و گسترش پارکینگ‌های عمومی و بهینه کردن پارک حاشیه‌ای برای عبور از مشکل جای پارک، در دستور کار شورا قرار دارد.

حیدری با بیان اینکه بعضی از پروژه‌های شهری پیشرفت خوبی ندارد، گفت: پروژه‌های سردار همدانی، غدیر و پارکینگ آقاجانی‌بیگ در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار دارند.

وی بیان کرد: سال قبل ۷۰ هزار تن آسفالت توسط شهرداری همدان در سطح شهر ریخته شد که در سال ۹۹ این رقم ۱۴۰ هزار تن بوده است و به دنبال آن هستیم در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز این میزان را به ۱۴۰ هزار تن افزایش دهیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین؛سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

همشهری در خبری نوشت:موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899712

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟