Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارعی در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی لرستان گفت: لرستان از زادگاه های دوی کوهستان( اسکای رانینگ ) و سرچشمه قهرمانان این رشته در کشور است.

به  گزارش  خبرنگار ورزشی خبرگزاری  برنا از لرستان ؛  رضا زارعی روز دوشنبه دهم مرداد ماه در مجمع انتخاباتی  هیات کوهنوردی  لرستان که در سالن جلسات هلال احمر استان برگزار شده بود، اظهار کرد:   پتانسیل های امداد ونجات در کوهنوردی استان لرستان بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با تاکید بر اینکه جامعه کوهنوردی هیچ  گاه  خودش را  از جمعیت هلال احمر جدا  نمی داند و  همیشه در کنار هلال احمر بوده است ، عنوان کرد:  کوهنوردان لرستان این موضوع را در حادثه سقوط هواپیما ،  حادثه اشترانکوه و وقوع سیلاب ۹۸   ثابت کردند.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی با بیان اینکه برنامه راهبردی  فدراسیون مطالعه و برنامه راهبردی هیات کوهنوردی  استان لرستان تدوین شود، گفت: جامعه کوهنوردی نمی پذیرد که هیات به روش سنتی اداره شود و از این لحاظ  انتظار از هیات جدید بالا است  لذا باید  از همه ظرفیت ها و تجربه ها استفاده شود  و همچنین علم روز را به جامعه کوهنوردی تزریق کرد .

*  سنگنوردی  لرستان نیازمند استعداد یابی است

 زارعی  با اشاره به ظرفیت های سنگ نوردی لرستان  نیز خاطر نشان کرد:  چند دیواره را با همکاری هیات استان  وهمت آقای قیاسیان احداث شد که لازم است برای رشد سنگنوردی استان پویا و فعال شوند .

او با تاکید  بر لزوم  به کارگیری نیروهای باز آموزی  و متخصص در سنگنوردی   ، عنوان  کرد: سنگنوردی  لرستان  نیاز به استعداد یابی دارد و در این راستا ازمسابقات رده پایه و  طرح های استعداد یابی استفاده شود.

* ظرفیت های لرستان در دوی کوهستان (اسکای رانینگ )

رییس فدراسیون کوهنوردی وصعود های ورزشی  بیان کرد: در دهه گذشته روی رشته   دوی کوهستان  سرمایه گذاری خوبی کردیم  تا استان هایی  که فاقد زیرساخت دیواره ها و صخره های مصنوعی هستند را با یک رشته قهرمانی درگیر کنیم که در این راستا خوشبختانه بعضی از استان ها مانند لرستان  ، مرکزی و اردبیل پتانسیل بالایی در دوی کوهستان از خود نشان دادند .

رضا زارعی  به پتانسیل های لرستان  در دوی  کوهستان اشاره کرد و گفت: لرستان یکی از زادگاه های  دوی کوهستان در کشور و  سرچشمه قهرمانان دوی کوهستان است  ،  گفت: این استان دارای  استعداد ها و  قهرمانان زیادی در دوی کوهستان است  و برخلاف  روند استعداد یابی سنگ نوردی که نیازمند زمان  است  با برگزاری مسابقات  دو کوهستان  می توان  روند  کشف استعداد ها را در این رشته  تسهیل کرد .

 انتهای پیام

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کوهنوردی سنگ نوردی فدراسیون کوهنوردی امداد ونجات استعداد یابی دوی کوهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی، گفت: این آزمون جهت استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور در ۷۵ حوزه آزمون جهاددانشگاهی استان لرستان برگزار شد.
فرهاد فرامرزیان ادامه داد: این آزمون با شرکت ۱۶ هزار و ۸۶۰ داوطلب و با همکاری بیش از ۱۰۰ نفر از جهادگران جهاددانشگاهی لرستان به‌عنوان عوامل اجرایی آزمون برگزار شد.
فرامرزیان افزود: با توجه به بعد مسافت و در راستای تسهیل تردد داوطلبان، این آزمون در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، کوهدشت، پل‌دختر، نورآباد و الیگودرز نیز برگزار شد.
در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند. 
نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی