Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@17:02:39 GMT

بستر شکوفایی نخبگان را در قزوین مهیا می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۷۰۱۱

بستر شکوفایی نخبگان را در قزوین مهیا می کنیم

مشاور رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین گفت: با شناسایی نخبگان و ایده های برتر زمینه و بستر شکوفایی جوانان نخبه و مشارکت آنها در توسعه استان را مهیا می کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ صفر لک روز دوشنبه در جمع خبرنگاران که در محل بنیاد نخبگان برگزار شد اظهارداشت: با راه اندازی هسته های نخبگان و بررسی مسائل مهم استان تلاش می کنیم به توسعه استان در همه ابعاد کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک تصریح کرد: در حال حاضر هسته های نخبگانی در استان قزوین بدون هیچ هزینه ای راه اندازی شده و با هم افزایی میان نخبگان جوان امیدواریم بتوانیم با کمک رسانه ها توانمندی و ظرفیت های نخبگان و ایده های برتر و کاربردی را به مدیران و تصمیم گیران معرفی کنیم 

بستر شکوفایی نخبگان را مهیا می کنیم

مشاور رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین یادآورشد: اگر دانش در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سایر عرصه ها رسوخ کند بدون تردید شاهد تحول و تغییراتی در وضع موجود خواهیم بود و ارتقای بهره وری محقق می شود.

لک اظهارداشت: در بنیاد نخبگان مصمم هستیم با شناسایی چهره های سرآمد و شاخص و نخبه آنها را جذب بنیاد نخبگان کرده و از ایده های آنها برای رفع چالش ها و توسعه متوازن استان بهره برداری کنیم.

وی بیان کرد: برای ایجاد بستر شکوفایی برای نخبگان باید به استعدادهای مدارس هم توجه کنیم لذا با همکاری آموزش و پرورش برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و نخبه اقدام خواهیم کرد تا از این بخش نیز غفلت نشود.

لک اظهارداشت: تجاری سازی ایده به محصول به سرمایه گذاری نیاز دارد که بیشتر نخبگان در تامین آن چالش دارند لذا امیدواریم با جذب خیرین در این فعالیتها در تولید محصول از ایده نیز به موفقیت های قابل قبولی دست یابیم.

این نخبه دانشگاهی از خبرنگاران خواست در معرفی نخبگان استان قزوین و کمک به شناسایی توان این جوانان با دانش در میان دستگاههای اجرایی با بنیاد نخبگان همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه مسئولان کارگروه ها و هسته های نخبگانی برخی از فعالیتها و ایده های عملی خود را برای خبرنگاران تشریح کردند.

فریبا ظفری از کارگروه سلامت در خصوص ایده های برتر در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت و رفع چالش های بیماری سرطان و دیابت، و توسعه گیاهان دارویی، خانم مرتضوی در خصوص استفاده از هوش مصنوعی در نانوایی ها برای کاهش مصرف آرد، خانم مرتضوی در خصوص استفاده از هوش مصنوعی در اجرای مطلوب تر طرح اقدام ملی مسکن و انرژی خورشیدی، علیرضا درگی در مورد شناسایی چالش های شهری و وضعیت روکش آسفالت معابر شهری و مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و کودکان و سالمندان، طرح جایگزینی گونه های کم آب بر در فضای شهری، بررسی فرونشست زمین در بافت فرسوده، حسین مهیمنی در مورد آموزش معلمان و دانش آموزان با مبانی خلاقیت و ایده های برتر، ایده های خود را ارائه کردند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صفر لک بنیاد نخبگان قزوین ایده های برتر بنیاد نخبگان بستر شکوفایی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و رضا گلشن مهرجردی مدیرکل امور مستعدان و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است.
 
این گردهمایی نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان بصورت برخط برگزار خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند جهت دریافت لینک جلسه به آی دی @yamahdi313_2 در پیام رسان ایتا و بله پیام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان