Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:52:10 GMT

کسب اجازه کولیبالی از کاپیتان سابق چلسی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۷۰۳۲

کسب اجازه کولیبالی از کاپیتان سابق چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی چلسی، که تابستان امسال از ناپولی جدا شد و به این تیم پیوست برای به تن کردن پیراهن شماره 26 چلسی از جان تری، اسطوره باشگاه، اجازه گرفت. این پیراهن به دلیل اینکه سالها در اختیار جان تری بود در استمفوردبریج از اهمیت زیادی برخوردار است.

جان تری در دوران نوزده ساله حضورش در چلسی همیشه با این شماره به میدان می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران پرافتخاری که برای تری و چلسی با پنج قهرمانی در لیگ برتر، پنج قهرمانی در جام حذفی و یک بار فتح لیگ قهرمانان اروپا همراه بود. جان تری به عنوان یکی از محبوب‌ترین کاپیتان‌های تاریخ آبی‌های لندن بین هواداران از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

به دلیل همین محبوبیت بود که وقتی جان تری در سال 2017 چلسی را ترک کرد تا امروز هیچکس شماره 26 را به تن نکرده بود. اما کولیبالی که امسال تابستان از ناپولی به چلسی پیوست زمانی که باخبر شد قرار است از فصل آینده با این پیراهن به میدان برود از کاپیتان سابق این تیم رخصت گرفت.

کولیبالی در حساب توییتر خود ویدیویی منتشر کرد که تاریخ ضبط آن روز 15 جولای، یک روز قبل از معرفی رسمی‌اش به عنوان بازیکن چلسی، است. در این ویدیو کولیبالی در حالی دیده می‌شود که تلفنی با جان تری صحبت می‌کند.

کولیبالی از تری پرسید که آیا پیراهن شماره 26، که مدافع سنگالی در ناپولی به تن می‌کرد، در چلسی برای همیشه کنار گذاشته شده است یا نه؟ تری در پاسخ او گفت:" شماره 26 برای من خیلی خاص بود. واقعا متشکرم که با من تماس گرفتی. از اینکه شماره‌ام را برداری اصلا ناراحت نمی‌شوم. برعکس، خیلی هم خوشحال خواهم شد. چون دیده‌ام که تو هم قبلا شماره 26 می‌پوشیدی و می‌‌دانی این پیراهن چقدر برایم مهم است. باعث افتخار است رفیق. شماره 26 را به تو می‌دهم".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کالیدو کولیبالی شماره 26 جان تری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه

به گزارش "ورزش سه"، نوامبر گذشته بود که امباپه در یک مصاحبه به مسئله حضورش در المپیک پاریس اشاره کرد.

امباپه گفت: «من دوست دارم برای کشورم در المپیک به میدان بروم و فکر می‌کنم مردم نیز این را می‌خواهند، اما همه چیز به باشگاهی که در آن بازی می‌کنم، بستگی دارد. اگر اجازه بدهد، بازی خواهم کرد و در غیر این صورت خیر. من مدت زمان زیادی برای پرداختن به این قضیه احتصاص نمی‌دهم. به من بگویند بله، با کمال میل برای المپیک فرانسه بازی خواهم کرد و اگر بگویند، نه، دیگر تمام است.»

ماه گذشته باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد که به بازیکنانش اجازه حضور در المپیک نخواهد داد چرا که با یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا تقویم تابستان شلوغ است و خطر مصدومیت ها بالا خواهد رفت.

در فرانسه و اسپانیا انتقال کیلیان امباپه به رئال را قطعی می دانند و معتقدند با اتمام فصل خبر رسمی اعلام خواهد شد. با پیوستن کیلیان به رئال، شانس حضور او در المپیک نیز به صفر می رسد در حالی که تیری آنری (مربی تیم المپیک فرانسه) رویای داشتن امباپه در تیم خود را دارد و همچنان در تلاش است بتواند راهی برای راضی کردن رئال پیدا کند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، نیز مشتاق است امباپه در المپیک پاریس حاضر باشد. او که انتقال کیلیان به رئال را قطعی می داند، در مصاحبه امروز خود بدون اینکه نامی از رئال و فلورنتینو پرز ببرد، گفت: «واقعا امیدوارم همه باشگاه های اروپایی به بازیکنانشان اجازه حضور در المپیک را بدهند. همانطور که باشگاه های فرانسوی بازیکنانشان را برای شرکت در این رقابت ها آزاد گذاشته اند، آرزو می کنم باشگاه های اروپایی دیگر نیز مانعی ایجاد نکنند.»

مکرون ادامه داد: «من هفته قبل با پدر امباپه ملاقات کردم و او به صراحت گفت کیلیان دوست دارد در المپیک باشد.»

امباپه خود اخیرا گفته بود که موضعش در مورد المپیک تغییر نکرده ولی فعلا همه تمرکزش روی بازی های حساس پی اس جی است.

دیگر خبرها

  • ربات حلزونی که مثل تانک حرکت می‌کند
  • نتانیاهو: پیشنهاد حماس با خواسته‌های ضروری ما فاصله داشت / اجازه نمی‌دهیم حماس توان نظامی‌اش را بازیابد
  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود
  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند