Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: روند مراجعان مشکوک کرونایی به مراکز درمانی شهرستان‌های شاهرود و میامی در این هفته افزایشی است.

وی با بیان اینکه دستکم تزریق سه نوبت واکسن کرونا در افراد بالغ ضروری است، تصریح کرد: طی هفته گذشته تعداد بستری‌ها در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود نیز افزایشی بود.

شیبانی تعداد بیماران کووید- ۱۹ بستری در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود را ۳۸ نفر برشمرد و اظهار داشت: از این تعداد هفت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: با توجه به روند صعودی تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی احتمال اینکه در روز‌های آینده به تعداد بیماران بخش مراقبت‌های ویژه و در نتیجه فوتی‌های اضافه شود، زیاد است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان