Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:03:57 GMT

خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی هفت شهر خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۷۲۵۰

خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی هفت شهر خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بارش ها و وقوع سیل بر اثر پدیده مونسون باعث شد تاسیسات آبرسانی در شهرهای باغملک، بهبهان، صیدون ایذه، ماهشهر، بندرامام، رامهرمز و هفتکل دچار خسارت و مشکل شود که البته با تلاش نیروهای عملیاتی آبفا این مشکلات مرتفع شده است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بروز خساراتی به تاسیسات و تجهیزات آبرسانی استان در اثر وقوع سیلاب و پدیده مونسون اظهار کرد: بارش شدید باران و بروز سیل در اثر وقوع پدیده مونسون در مناطق مختلف خوزستان به تجهیزات و تاسیسات آبرسانی خساراتی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بارش ها باعث شد تاسیسات آبرسانی در شهرهای باغملک، بهبهان، صیدون ایذه، ماهشهر، بندرامام، رامهرمز و هفتکل دچار خسارت و مشکل شود که البته با تلاش نیروهای عملیاتی آبفا این مشکلات مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای پایداری وضعیت آبرسانی به شهرهای متاثر از سیل به صورت شبانه روزی تلاش هایی انجام شد تا مردم در مناطق مختلف در تامین آب دچار مشکل نشوند.

کرمی نژاد ادامه داد: در زمانی که تاسیسات و یا چاه های آب روستاهای استان در اثر سیلاب دچار مشکل شده بود، آبرسانی به مردم از طریق تانکر انجام شد تا شاهد مشکلی در بحث تامین آب شرب مردم در مناطق سیل زده نباشیم.

وی عنوان کرد: بلافاصله پس از پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص وقوع پدیده مونسون و احتمال وقوع سیلاب در خوزستان تیم های عملیاتی آبفای خوزستان از ابتدای هفته جاری در آماده باش کامل قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: همچنین همه ماشین آلات سنگین و سبک و تجهیزات پشتیبانی و مولدهای برق اضطراری در سطح استان به حالت آماده بکار قرار گرفت تا شاهد بروز کمترین مشکل در سطح استان باشیم.

کرمی نژاد ادامه داد: در حال حاضر وضعیت تاسیسات در سایر شهرستان های خوزستان که دچار سیلاب نشده اند، عادی و پایدار است و همچنین هیچ مشکلی قطعی آب در مناطق استان وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان آبفا سیل آب و فاضلاب تاسیسات آبرسانی پدیده مونسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان، در این اطلاعیه آمده است: وزش بادهای متوسط تا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک محلی و موقت در بعد از ظهرها از اواسط روز دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.
بر اساس این اطلاعیه این پدیده در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
اثر مخاطره شامل کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک است و احتیاط در تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک