Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سرگزی اظهار داشت: ، گفت: از آغاز فصل برداشت تاکنون ۳۵ هزار و ۸۶۰ تن و ۲۶۷ کیلوگرم گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی گفت:روند خرید تضمینی گندم در سیستان و بلوچستان تا اواخر شهریورماه همچنان ادامه دارد.

وی گفت: این میزان خرید گندم نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان افزود: خرید گندم بوسیله ۱۲ مرکز خرید دولتی و بخش خصوصی در استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان کل خرید گندم در استان را ۴۰۰ میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۲۱۹ هزارو ۲۴۲ تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون ۳۸۲ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان بابت خرید گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیش ا ز یکهزار و ۳۰۰ دستگاه کارت خوان هوشمند در واحدهای خبازی سیستان و بلوچستان نصب شده است.

سرگزی افزود: در تلاشیم عملیات نصب این دستگاه ‌ها در کمترین زمان ممکن در کل استان انجام شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های کارتخوان هوشمند برای تمام نانوایی‌ های فعال سیستان و بلوچستان نصب می‌ شود، گفت: این طرح در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ ها و با هدف شفاف‌ سازی خرید نان از منظر نوع آرد، میزان مصرف و کنترل قیمت اجرا می‌شود و بانک سپه در اجرای آن مشارکت دارد.

سرگزی افزود: شفافیت و نگاه جامع به وضعیت آرد و نان یکی از مزایای این طرح خواهد بود.

وی بیان کرد: با اجرای طرح هدفمندی یارانه نان علاوه بر جلوگیری از سوء استفاده از یارانه نان، کیفیت تولید این قوت غالب سفره های مردم نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از رویکردها و اهداف مهم در اجرای فروش نان با کارتخوان هوشمند، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد و نان و پیشگیری از قاچاق این محصول است.

وی گفت: تاکنون یکهزارو ۳۵۰ واحد خبازی در کل استان به دستگاه کارتخوان مجهز شده اند و آن تعدادی که به هر دلیل نقص در کد رهگیری مالیاتی موفق به دریافت کارتخوان نمی شوند باید با حضور در کافی نت و ثبت چهار گام مالیاتی و تحویل آن به شعب بانک سپه و ثبت در سامانه کارتخوان مشکل را مرتفع کنند.

وی افزود: به خبازانی‌ که ثبت چهارگانه مالیاتی را تکمیل نکنند کارتخوان هوشمند تحویل داده نمی شود و در زمان اجرای طرح هدفمندی یارانه ها قطعا متضرر خواهند شد.



باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله و خدمات بازرگانی خرید گندم سیستان و بلوچستان کارتخوان هوشمند خرید گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه