Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرارگاه امدادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان برای خدمات‌رسانی به سیل زدگان یاسوج در حال آماده باش است.

 شایان نادری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود:  با توجه به بارش‌های سیل آسا و آبگرفتگی خیابان‌ها و برخی از منازل در شهر یاسوج، امکانات این ستاد، برای خدمات‌رسانی آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: هر منزل یا اداره‌ای نیاز به تخلیه آب داشته باشد، این آمادگی وجود دارد که اکیپ‌های ما به همراه پمپ‌های تخلیه آب، حضور پیدا کنند و تخلیه آب انجام گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر جا که مردم برای استقرار اضطراری نیاز به نایلون داشته باشند، نایلون برای چادرها توزیع می‌شود.

نادری بیان کرد: تمام امکانات برای خدمات‌رسانی آماده است و هر جا که نیاز باشد نیروهای ما در آن مکان برای کمک به مردم حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد بارش های سیل آسا سیل تابستانی ستاد اجرایی فرمان امام ره کهگیلویه و بویراحمد ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند