Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه گفت: با توج به میزبانی برگزاری این دو رویداد فرهنگی و معنوی، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و بر پایه تقویم تعیین شده، این آئین در شامگاه پانزدهم شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار، تا پایان روز بیست و دوم مرداد ۱۴۰۱ است.

او محور‌های این آئین را شامل «وقایع تاریخی مربوط به محرم الحرام سال ۶۱ هجری»، «شخصیت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش» و موضوع ویژه این آئین را «عاشورا و انتظار امام عصر (عج)» برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز شاعران شرکت کننده در این آئین ملی، باید از گروه دانشجویان، استادان یا کارکنان یکی از دانشگاه‌ها و مراکز و موسسات آموزش عالی کشور بوده و هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر دو اثر به دبیرخانه جشنواره است.

او فرمت آثار ارسالی را به صورت تایپ شده، در دو قالب word و pdf با قلم Tahoma اعلام کرد و گفت: آثار تایپ شده در قالب‌های دیگر و یا ارسال شده به صورت عکس و تصویر، در این آئین ارایه و داوری نخواهد شد.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ارسال اثر از سوی شرکت کنندگان به منزله ادعای مالکیت اثر بوده و در صورت اثبات عدم صحت موضوع، شرکت کننده از دور رقابت‌ها حذف و عواقب آن به عهده شخص مدعی است.

سلطانی با تاکید بر تمدید نشدن مهلت ارسال آثار به دلیل زمان بندی فشرده و دقیق، اعلام کرد: درج مشخصات هویتی، تحصیلی، نشانی و شماره تماس صاحبان آثار ارسالی ارائه شده به دبیرخانه ضروری است.

علاقه‌مندان به شرکت در این آئین ملی، می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان روز بیست و دوم مرداد ۱۴۰۱ به نشانی الکترونیک razetorbat@gmail.com ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوگواره ملی شعر عاشورایی علوم پزشکی شیراز راز تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)