Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: درتیر ماه سال جاری۳۷۶ عملیات شامل ۱۲۰ مورد آتش‌سوزی و ۲۵۶ مورد حادثه به وقوع پیوسته است که در جریان این حوادث، تعداد ۸۰ نفر از شهروندان حادثه دیده توسط آتش نشانان نجات پیدا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان‌، محمدعلی پیراسته ضمن اعلام اینکه درماه گذشته ۷۸۰۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گرفته شده است افزود: در این خصوص ۴۶۰ تیم عملیاتی توسط مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی در اولین فرصت به محل های حوادث اعزام شدند و متاسفانه یک مورد فوتی و چهل مصدوم در جریان عملیاتهای اعزامی تیر ماه ۱۴۰۱ ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در زمینه برگزاری دوره های آموزشی آتش نشانی و ایمنی عمومی در ماه گذشته ضمن اطلاع رسانی ثبت نام  طرح آتش نشان داوطلب و برگزاری دو دوره آن ویژه خانمها و آقایان گفت: در این راستا ۱۱۰ نفر  آموزش های لازم را در جهت پیشگیری از حوادث و حرائق به صورت تئوری و عملی فرا گرفته اند. 

مدیرعامل سازمان همچنین گفت: در این مدت ۴۰۸ مورد بازدید و ۳۴ مورد صدور دستورالعمل ایمنی جهت کاربریهای مختلف شهری، توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان با اولویت اماکن عمومی و مهم انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کاشان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجن از فوت یک نفر به علت گازگرفتی در بروجن خبر داد.

میثم باباخانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت طی تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی آتش‌نشانی بروجن گزارشی مبنی بر گازگرفتگی واقع در محله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد.

وی افزود: به سرعت تیم امدادونجات ایستگاه مرکزی این اداره به محل حادثه اعزام شد، اما متأسفانه در این حادثه یک نفر بر اثر گاز گرفتگی فوت شد.

کد خبر 747931

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»