Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بانک سپه به عنوان بانک عامل طرح هوشمندسازی نان کار نصب و تحویل دستگاه های کارتخوان هوشمند به واحدهای خبازی را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۲ خرداد سال جاری در استان آغاز شده است، اضافه کرد: در روزهای ابتدایی آغاز این طرح با اطلاعاتی که بانک سپه مرکزی از شرکت بازرگانی دولتی ایران دریافت و به استان ارسال کرده بود یک هزار و ۲۰۰ دستگاه کارتخوان را نصب و تحویل نانوایی ها دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور شعب بانک سپه کردستان ادامه داد: بعد از این مدت بخش دیگری از اطلاعات باید توسط نمایندگی شرکت  بازرگانی دولتی در استان در اختیار بانک قرار داده می شد که به دلایل متعددی هم چون تمدید نبودن پروانه کسب واحدهای خبازی و سایر مسائل مربوطه این اقدام با تاخیر انجام شده است.

یوسفی افزود: در حال حاضر  یک هزار و ۹۲۷ دستگاه کارتخوان تعریف شده و از این تعداد هم یک هزار و۸۰۰ دستگاه در واحدهای نانوایی ها نصب شده که این میزان  معادل ۸۵ درصد آمار کل نانوایی های اعلام شده است.

وی یادآور شد: به محض ارائه آمار صحیح از سوی شرکت بازرگانی دولتی ۱۵ درصد نانوایی های باقی مانده هم در کوتاه ترین زمان ممکن به دستگاه کارتخوان مجهز خواهند شد.

مدیر امور شعب بانک سپه کردستان اظهار داشت: علاوه براین، ۲۸۰ دستگاه کارتخوان ثابت (dialup) به عنوان دستگاه دوم یا پشتیبان به واحدهای نانوایی که دارای خط تلفن در محل خبازی بودند، تحویل داده شده است.

اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان (مهیا)، با اهداف و انگیزه‌های حمایتی از مردم و خرج شدن یارانه دولت در محل آن، در دستور کار قرار گرفته است و با اجرای این طرح هیچ افزایش قیمت و یا سهمیه بندی در فروش نان اتفاق نمی افتد و شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی‌ها، یارانه اختصاص یافته به هر واحد خبازی، میزان فروش نان و حتی نوع نان در نانوایی از اهداف این طرح است.

برچسب‌ها کردستان بانک سپه سنندج شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بانک سپه سنندج کردستان بانک سپه سنندج شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران دستگاه کارتخوان بازرگانی دولتی نانوایی ها بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در استان واجد شرایط هوشمندسازی هستند که تاکنون ۸۸۲ فقره از این تعداد به کنتور هوشمند مجهز شده و ۷۶۳ حلقه چاه صنایع هنوز به کنتور هوشمند مجهز نشده اند.   محمد علی نعمت‌نژاد افزود: طبق مصوبه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی مقرر شده چاه های آب تمام صنایع استان خراسان رضوی تا پایان مهر امسال به کنتور هوشمند تجهیز شوند.   مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ادامه داد: طبق این مصوبه، صنایع متخلف با قطع برق روبرو خواهند شد.   نعمت نژاد گفت: ۹۶ درصد چاه‌های کشاورزی در استان خراسان رضوی نیز برای جلوگیری از برداشت بی‌رویه و غیر اصولی آب از منابع زیرزمینی، به کنتور هوشمند مجهز شده است.   او افزود: فرو نشست زمین از تبعات برداشت غیر اصولی آب از منابع زیرزمینی است و طبق برآوردهای انجام شده، نرخ فرو نشست زمین در بخش مرکزی دشت مشهد بین ۱۵ تا ۱۷ سانتی‌متر در سال است، درحالیکه که ۵۰ درصد جمعیت استان در همین بخش ساکن هستند.   مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: عمده فشار برنامه‌های کنترل و مدیریت مصرف آب و تعادل آبخوان بر روی بخش کشاورزی است، بخش‌های شرب و صنعت نیز باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.   خراسان رضوی هفت درصد گستره کشور را داراست که ۷۶ درصد آن خشک و بقیه دارای اقلیم نیمه خشک است، ۳۷ حوضه آبریز در خراسان رضوی وجود دارد که به دلیل برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی، این آبخوانها دچار افت شدید شده و ۳۴ محدوده از ۳۷ محدوده در حالت ممنوعه و ممنوعه بحرانی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند