Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:18:33 GMT

سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۷۸۳۱

سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، با صدور حکمی ابراهیم اسماعیلی اراضی را به عنوان سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

در حکم رمضانی خطاب به ابراهیم اسماعیلی اراضی آمده است:

«با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی‌ها، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی» مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است نسبت به ارتقا کیفی و کمی فعالیت‌ها، با در نظر داشت اولویت اصلی حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام نمائید.

اهتمام بر ارتباط مستمر با فرهیختگان حوزه شعر و ادبیات و افراد صاحب‌نظر، هماهنگی و همفکری با مجموعه کارشناسان حوزه مربوطه و به‌روز رسانی فعالیت‌های آن مجموعه مورد انتظار است.

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از زحمات جناب حجت الاسلام آقای مسعود دیانی در مدت تصدی این معاونت، ضمن پذیرش استعفا، دعاگوی شفای عاجل ایشان از خداوند منان هستیم.

مزید توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

همچنین ابراهیم اسماعیلی اراضی هم اکنون مدیریت دفتر شعر معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران را نیز برعهده دارد.

کد خبر 5553645 زینب رازدشت تازکند

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران علی رمضانی حکم انتصاب حسینیه مهر محرم 1401 روایت محرم معرفی کتاب عاشورا انقلاب اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتاب و کتابخوانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انجمن آثار و مفاخر فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کربلا نقد کتاب معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد