Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:03:58 GMT

گلستان میزبان شهدای خان‌طومان است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۷۸۵۶

گلستان میزبان شهدای خان‌طومان است

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سپاه نینوا، مراسم استقبال و وداع با پیکر این پنج شهید ساعت ۱۳ و همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا واقع در گرگان برگزار خواهد شد.

پیکر شهیدان عبدالله اسکندری، رحیم کابلی، مصطفی تاش‌موسی، عباس آسمیه و حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان چند روز قبل در منطقه خان طومان سوریه کشف و پس از آزمایشات دی‌ان‌ای مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش پیکر این شهدا پس از ورود به گلستان ساعت ۱۱ در شهرستان علی‌آبادکتول مورد استقبال قرار خواهند گرفت و سپس تشییع و بعد از آن به گرگان منتقل می‌شود.

مراسم وداع و تشییع پیکر این شهیدان دوشنبه شب در جوار بارگاه امام رضا ع برگزار شده بود و امشب مراسم وداع با این شهیدان در بابل برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده خان‌طومان عصر پنجشنبه در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار و سپس برای خاکسپاری به زادگاه‌شان در مازندران، البرز و فارس منتقل خواهد شد.

همسر شهید رحیم کابلی یکی از این پنج شهید تازه تفحص‌شده از اهالی روستای پیچک محله شهرستان علی‌آبادکتول در استان گلستان است.

برچسب‌ها گرگان سوریه شهید گلستان مراسم استقبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان سوریه شهید گرگان سوریه شهید گلستان مراسم استقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده

پیکرهای مطهر شهید سرافراز محمد شفیع فیضی زاده از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس امروز پس از ۴۱ با حضور قشرهای مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080050 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • وداع باشکوه دزفولی‌ها با پیکر شهید غلامعلی عشیری لیوسی
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد