Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به سهم استان از تسهیلات اشتغالزایی و امکان پرداخت این میزان وام به ۱۰ هزار نفر می‌طلبد مسئولان فنی و حرفه‌ای استان برنامه مهارت‌آموزی هدفمند برای اشتغال جوانان بر اساس ظرفیت‌ها تنظیم و اجرا کنند.

او با بیان اینکه حل مشکلات اشتغال‌زایی و بیکاری در اولویت قرار دارد عنوان کرد که در زمان حاضر طرح‌های مهم عمرانی، تولیدی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان بوشهر در حال اجرا و مهارت‌آموزی بر اساس این ظرفیت‌ها مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر در خصوص هدف‌گذاری اشتغال‌زایی امسال گفت: بر اساس برنامه‌ریزی امسال ۳۰ هزار فرصت شغلی در استان بوشهر فراهم می‌شود و سهم هر دستگاه برای ایجاد اشتغال تعیین و ابلاغ شده است.

استاندار بوشهر تأکید کرد که بر اساس ظرفیت‌های یاد شده امسال تحول مهمی در اشتغال در استان بوشهر ایجاد می‌شود که نیاز به توسعه مهارت‌آموزی در بین جوانان و متقاضیان اشتغال است.

محمدی‌زاده باتاکید بر ایجاد کارگروه تدوین مقررات سلبی و ایجابی برای اشتغال نیرو‌های بومی استان در رشته‌های مختلف از آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خواست برنامه مهارت‌آموزی هدفمند برای اشتغال جوانان بر اساس ظرفیت‌ها تنظیم و اجرا شود.

استاندار بوشهر از ساخت ۱۸ مجتمع پتروشیمی در استان خبر داد و بیان کرد که این مجتمع‌ها که در آینده نزدیک وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند نیاز به نیروی متخصص و ماهر دارد  این درحالی است که ۲۲ واحد پتروشیمی دیگر در مدار تولید و بهره‌برداری قرار دارند.

محمدی‌زاده ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد که این طرح مهم از ظرفیت‌های عرصه سرمایه‌گذاری، عمرانی، تولیدی و اشتغال‌زایی محسوب می‌شود.

او از آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: تا ۲ هفته دیگر عملیات ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر در دشتستان آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر واگذاری زمین در شهر‌های کوچک برای ساخت مسکن را از دیگر برنامه‌ها دانست و اعلام کرد که در ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر بیش از شش هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این طرح‌ها از مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

او با اشاره به افزوده شدن زمین به شهرک‌های صنعتی و ایجاد ۱۰ ناحیه صنعتی روستایی دیگر گفت: اکنون در استان بوشهر طرح‌های مهمی در حوزه کشاورزی، آبزیپروری، پرورش ماهی در دریا و ساحل و پرورش میگو در حال اجرا است.

استاندار بوشهر کشت درخت در سواحل و بیابان‌های استان را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و گفت: ۱۲ مجتمع رفاهی بین جاده‌ای در حال ساخت است که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود و واحد‌های خدماتی با حمایت دولت در حال راه‌اندازی است که این طرح‌ها اشتغال‌زایی بالایی دارند.

محمدی‌زاده از اجرا ساخت سد باهوش تنگستان در هفته دولت خبر داد و بیان کرد که در نیمه دوم امسال عملیات اجرایی سد دهرود آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استان بوشهر تسهیلات اشتغالزایی اشتغال زایی استاندار بوشهر استان بوشهر مهارت آموزی اشتغال زایی محمدی زاده ظرفیت ها بر اساس طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید