Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زرند با اشاره به پروژه احداث بوستان محلی قرنی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع، گفت: پروژه عمرانی این پارک رو به اتمام بوده و در حال حاضر ساماندهی قسمت‌های گل‌کاری‌ و لوله‌گذاری انتظار پارک در حال انجام است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه احداث بوستان زمینه مناسبی برای تفریح و سرگرمی شهروندان ساکن محلات است، اظهار کرد: بوستان‌های محلی تأثیر مستقیمی بر تعامل روانی و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بوستان‌های محله‌ای، اجزای کلیدی توسعه پایدار شهری است، تصریح کرد: ایجاد بوستان‌های محله‌ای با امکانات مناسب باعث کاهش تردد شهروندان در مسیرهای مختلف برای استفاده از سایر پارک‌ها است.

شهردار زرند با اشاره به پروژه در حال اجرای احداث بوستان محله قرنی با مساحت ۲۶۰۰ مترمربع، افزود: پروژه عمرانی این پارک رو به اتمام، و در حال حاضر ساماندهی قسمت‌های گل کاری‌، و لوله گذاری انتظار پارک در حال انجام است.

آغاز عملیات هرس و پاجوش زنی درختان معابر اصلی و فرعی شهر

ضیاءالدینی با اشاره به اینکه عملیات هرس درختان و قطع پاجوش، تنه جوش درختان سطح شهر با هدف پیراستگی درختان به همت نیروهای سازمان سیما و منظر شهری زرند در حال انجام است؛ افزود: حفظ و نگهداری از انبوه درختان شهری یکی از اولویت‌های مهم واحد فضای سبز شهرداری زرند برای زیباسازی چهره شهر است.

وی با اشاره به پاکسازی و جمع‌آوری علف‌های هرز و گلکاری‌های سطح شهر، گفت: عملیات حذف علف‌های هرز فضای سبز سطح شهر در نقاط مختلف سطح شهر در حال انجام است.

شهردار زرند ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و سلامت فضای سبز و زیباسازی محیطی، عملیات حذف علف‌های هرز در فضاهای سبز در بلوارهای طالقانی، میدان سجادیه، چهارراه صاحب‌الزمان و سایر فضاهای شهری در حال انجام است.

کد خبر 592963

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری زرند شهردار زرند هرس درختان بوستان محلی شهرهاي ايران شهر شهرداری شهرهای ایران پروژه های شهری شهرداری ها مدیریت شهری برنامه ریزی شهری خدمات شهری مدیران شهری شهر سازی ساماندهي شهري بوستان محله ای محلات شهر پروژه هاي عمراني درختان شهر درختان شهری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری فضاهای شهری طراحی فضاهای شهری فضاي سبز شهري فضاي سبز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حال انجام احداث بوستان سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف، موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت، پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.‌

کد خبر 6090012

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان