Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:31:50 GMT

فرماندار: راه‌های روستایی جاسک بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۸۰۸۴

فرماندار: راه‌های روستایی جاسک بازگشایی شد

علی مهرانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محورهایی که در بارش های اخیر مسدود شد کوهستانی بوده و همین موضوع، کار را در این شهرستان دشوار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲ روز گذشته بارش باران در شهرستان جاسک رخ داده است، ادامه داد: هم‌اکنون هم لودرهای پیمانکاران در محورهای جگین بالا، جانوری و گیشدان درحال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازگشایی راه‌های جاسک اعتبار پیش‌بینی می‌شود

وی اضافه کرد: هر ساله بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازگشایی راه‌های روستایی این شهرستان که بر اثر بارندگی مسدود می‌شوند اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

فرماندار جاسک گفت:‌ چنانچه بخواهیم جاده سازی مناسب برای روستاهای کوهستانی انجام دهیم برای هر کیلومتر بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و از طرفی جمعیت روستاها هم بالا نیست.

مهرانی با اشاره به اهمیت مسوولیت‌های اجتماعی صنایع در آینده جاسک، خاطر نشان کرد: زمانی که این طرح ها به بهره‌برداری برسند می‌توانند با ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خود تحولی را در توسعه زیرساخت ها و اقتصاد شهرستان فراهم سازند.

وی افزود: هم‌اکنون این طرح ها توسط پیمانکاران درحال اجرا بوده و آنان هم شاید با توجه به وضعیت مالی خود بتوانند اقدامات نه چندان بزرگی در محدوده فعالیت خود انجام دهند.

وی گفت: البته وزارت نفت در مسیر جاسک به بشاگرد ۲ تا سه دهنه پل احداث کرده که پیگیری می‌کنیم تا شاهد ایفای نقش بیشتر این وزارتخانه در توسعه زیرساخت های شهرستان باشیم.

طغیان رودخانه‌های سدیچ، گابریک و جگین در پی بارش‌های سامانه مونسون اقیانوس هند در روزهای گذشته راه دسترسی ۲۲ روستا در جاسک را مسدود کرده بود.

شهرستان جاسک با حدود ۵۹ هزار نفر جمعیت در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

برچسب‌ها بارندگی سامانه مونسون هرمزگان جاسک بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی سامانه مونسون هرمزگان بارندگی سامانه مونسون هرمزگان جاسک بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، فرماندار اندیمشک گفت:  شکستگی در سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

یوسف زمانی اصل افزود: با تلاش نیرو‌های عملیاتی و دستگاه‌های امدادی   این سیل بند مرمت و اصلاح شد.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با بسیج امکانات و اقداماتی که از قبل فراهم شده بود مشکل آبگرفتگی در این شهرستان به سرعت برطرف شد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: تمامی محور‌های این شهرستان از جمله مسیر‌های روستایی و عشایری باز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است