Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@18:26:53 GMT

اختلال در مراسم عزاداری بانوان کرمانشاه صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۸۱۶۶

اختلال در مراسم عزاداری بانوان کرمانشاه صحت ندارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در متن اطلاعیه روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب استان کرمانشاه که دوشنبه شب انتشار یافته، آمده است: به دنبال انتشار خبر اختلال در مراسم عزاداری مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه توسط افراد ناشناس و پاشیدن اسپری فلفل در کولر قسمت بانوان و برهم زدن مجلس روضه، موضوع سریعا در دست بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تصریح شده است: پس از بررسی صحت خبری که با منبع یکی از رسانه های استان در فضای مجازی منتشر شده بود؛ این روابط عمومی در مقام پاسخ به افکار عمومی اعلام می دارد؛ چنین اقدامی صحت نداشته و این خبر از اساس کذب محض است.

روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در این اطلاعیه افزود:‌ گفتنی است این مسائل قطعاً ساختگی هستند و نشر دهندگان می‌خواهند فضای محرم و حسینه ها را ملتهب کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم کرمانشاه دادستانی مراسم عزاداری اسپری فلفل تکذیب محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، به اطلاع می رساند وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش از این روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است؛ از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد