Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «خالد البطش» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به یورش شامگاه دوشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و بازداشت «بسام السعدی» یکی دیگر از اعضای ارشد این جنبش هشدار داد: دشمن برای این اقدام هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد و ما عواقب هر گونه تعرض به جان بسام السعدی را متوجه رژیم اشغالگر می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: همه گروه‌های فلسطینی همبستگی خود را با السعدی که الگوی فداکاری و جهاد است، اعلام کرده‌اند. گردان‌های قدس و همه شاخه‌های مقاومت فلسطین، در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر دست بسته باقی نخواهند ماند.

همچنین «خضر عدنان» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی در واکنش به بازداشت بسام السعدی به المیادین گفت: هر گونه تعرض به جان شیخ بسام السعدی با واکنش شدیدتر گروه‌های فلسطینی مواجه خواهد شد.

منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از وقوع درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه و یورش به خانه بسام السعدی و بازداشت او خبر دادند.

این منابع افزودند که بسام السعدی در درگیری با نظامیان صهیونیست مجروح شده و از وضعیت سلامت وی اطلاعاتی در دست نیست.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و بازداشت بسام السعدی از آماده باش رزمندگان و یگان‌های رزمی خود خبر داد.

در بیانیه کوتاه گروهان‌های قدس آمده است: در پی یورش ناجوانمردانه به شیخ بسام السعدی و خانواده اش در جنین، ما در گردان‌های قدس آماده باش مبارزان و یگان‌های رزمی خود را اعلام می‌کنیم.

کد خبر 5553668

منبع: مهر

کلیدواژه: بسام السعدی اردوگاه جنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین خالد البطش خضر عدنان عراق رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا روسیه فلسطین جنگ اوکراین لبنان تایوان اوکراین ایران افغانستان عربستان سعودی جو بایدن نانسی پلوسی بسام السعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روز‌های گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد