Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@09:22:15 GMT

بانوان شطرنج مقابل نیجریه پیروز شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۸۲۳۷

بانوان شطرنج مقابل نیجریه پیروز شدند

تیم ملی شطرنج ایران که در مسابقات المپیاد جهانی شرکت کرده است، در بخش بانوان به پیروزی رسید درحالی که مردان شطرنج ایران مقابل کانادا به تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی شطرنج بانوان و مردان ایران که در چهل و چهارمین دوره مسابقات المپیاد جهانی شطرنج در شهر چنای هند شرکت کرده‌اند، در دور چهارم این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مردان شطرنج ایران که به مصاف تیم ملی  شطرنج کانادا رفته بود به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رسید.  

در این بازی مقصودلو و دانشور به تساوی رضایت دادند. طباطبایی در این دور توانست حریف آمریکایی خود را شکست دهد و ایدنی مقابل حریفش شکست خورد تا شطرنج ایران با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شود.

در بخش بانوان، تیم شطرنج ایران مقابل نیجریه قرار گرفت و به برد قاطع ۴ بر صفر دست یافت. در این بازی علی نسب، مهدیان، زاهدی فر و اصغرزاده مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

در پایان ۴ دور از این رقابت‌ها در بخش بانوان، تیم ملی شطرنج آذربایجان در صدر قرار دارد. همچنین تیم ملی لهستان و اوکراین به ترتیب در رده‌های دوم تا سوم این مسابقات جا گرفته اند. تیم شطرنج زنان ایران با کسب پیروزی در آخرین بازی، در رده ۳۱ این مسابقات ایستاد.

در بخش آزاد، تیم مردان شطرنج ایران با توقف مقابل کانادا در رده ۱۶ رده بندی قرار گرفته است. تیم دوم هند پیشتاز این مسابقات است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شطرنج ، المپیاد جهانی شطرنج ، المپیاد شطرنج

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شطرنج المپیاد جهانی شطرنج المپیاد شطرنج شطرنج ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد