Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، هویت و داشته ای بزرگ و ماندگار برای نصف جهان است که با فرهنگ و تمدن این مرز و بوم آمیخته شده و گویا شناسنامه‌ای برای شهر اصفهان است.

امید اجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: از دیرزمان شناخت هر شهر یا کشور بستگی به رویدادها، اتفاق‌ها و جشنواره‌هایی بوده که در بطن آن برگزارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق‌های بزرگ نشان از هویت و فرهنگ شهر است که مردم جامعه هدف برگزاری آن است و همین امر باعث ارتقای شناخت و آگاهی مردم سایر شهرها از این شهر می‌شود.

وی خاطر افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان یک هویت بزرگ برای شهر نصف جهان است که آمیخته‌شده از فرهنگ و تمدن این مرزوبوم و گویا شناسنامه‌ای برای شهر اصفهان است. هرچه رویدادها در این شهر بیشتر باشد باعث غنی‌تر شدن هویت شهروندان و معرفی فرهنگ به آنان می‌شود.

این کارگردان فیلم‌های کودک و نوجوانان بابیان اینکه مدیریت، برنامه‌ریزی قوی، حمایت هنرمندان و مردم هنردوست می‌تواند راهگشای جشنواره فیلم کودک باشد، گفت: ۲۴ سال برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان نشان‌دهنده توانایی بالا مدیریت شهری است و همیشه اصفهان ثابت کرده است که در فرهنگ و هنر حرفی برای گفتن دارد همچنین استقبال گرم همشهریان اصفهانی این را ثابت کرده‌اند نوزادی را تا ۲۴ سالگی بزرگ کرده‌اند.

کد خبر 592782

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک جشنواره کودک در اصفهان اصفهان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نصف جهان مدیریت شهری نشاط کودکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شهر اصفهان برای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • هفته زمین پاک
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان