Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:04:03 GMT

فوتی‌های کرونا در استان زنجان افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۸۲۹۳

فوتی‌های کرونا در استان زنجان افزایش یافته است

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر، از افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: متاسفانه ویروس بعد از مدتها دو نفر را به کام مرگ فرستاد و این نشان می‌دهد که این ویروس در استان جولان می‌دهد.

وی با بیان اینکه فوتی‌های کرونا در استان افزایش یافته است، اظهار کرد: همچنین بستری‌ها مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان هم افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳۲ نفر از بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند.

تقی لو بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: باید این مهم باید همچنان مورد توجه قرار گیرد چا که رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان بسیار کاهش یافته است و اصلاً خوب نیست.

وی تصریح کرد: از مردم استان درخواست می‌شود نسبت به تزریق دوز یادآور حتماً اقدام کنند.

کد خبر 5553653

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان شیوع کرونا سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ماه محرم ویروس کرونا بارش باران سیل کرمان کرمانشاه مدیریت بحران خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری مشهد همدان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود

ابوالفضل رفیعی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات درمانی گروه جهادی الکفیل و هلال احمر در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، افزود: فرصت خوبی فراهم شده تا همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادرسان در حوزه محرومیت زدایی، امکانات خود را در کنار هم قرار دهند و نمونه کاملی از هم افزایی بین دستگاهی و بین بخشی را در خدمت به مردم شاهد باشیم.

وی یادآوری کرد: در این اردوی درمانی و امدادی برنامه‌های خوبی برای مراجعه کنندگان پیش بینی شده است و گروه‌های جهادی استان، خیریه ها، پزشکان، جمعیت هلال احمر و داوطلبان این مجموعه با روحیه جهادی در حال ارائه خدمات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: بیشتر ارائه خدمات این اردو در حوزه دندانپزشکی، چشم پزشکی، معاینات عمومی و جراحی‌های دیگر بوده که امکانات علوم پزشکی نیز بسیج شده است.

رفیعی اظهار داشت: دارو و بسیاری از خدمات دیگر توسط هلال احمر در خدمات جهادی برای مراجعه کنندگان به صورت رایگان ارائه می‌شود که همه اینها کمک خواهد کرد تا رضایتمندی مردم افزایش یابد و در راستای تحقق عدالت و محرومیت زدایی بسیار موثر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: حضور جمعیت هلال احمر، داوطلبان آن و کمیته امداد در خدمات جهادی الکفیل پر رنگ است که امید داریم زمینه‌ای باشد تا در طول سال اقدامات مشابهی را داشته باشیم.

با همکاری مشترک قرارگاه جهادی الکفیل و جمعیت هلال احمر زنجان، ۱۱۰ دندانپزشک و ۲۰۰ دستیار دندانپزشک داوطلب به نیازمندان زنجانی خدمات دندانپزشکی و دارو‌های مورد نیاز مراجعه کنندگان را رایگان ارایه می‌کنند.

از ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

بیمارستان درمان و توانبخشی هلال احمر در کنار خدمات دندانپزشکی راه اندازی شده که در این بیمارستان خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان به مراجعان از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

در این مدت، پزشکان عمومی و متخصص کودکان، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه چشم در بیمارستان درمان و توانبخشی، بیماران نیازمند را رایگان معاینه می‌کنند.

نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی نیز رایگان معاینه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد