Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان به اعتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید انقلاب امام (ره) را همانگونه که بود، معرفی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز ۱۱ مردادماه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مهمترین وظیفه ما این است فرهنگ انقلابی که امام راحل و یارانش به کمک مردم به پیروزی رساندند را نسل به نسل منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، اصحاب رسانه و مطبوعات نقش حساسی در انتقال و معرفی فرهنگ انقلاب و اسلام به نسل‌های بعدی دارند.

به اعتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شبهه علمی و عدم تشخیص جبهه حق و باطل از عوامل رخداد عاشورا است.

باطل از حق تغذیه می‌کند ولی با حق می‌جنگد و همه همتش از بین بردن حق است. همچنین باطل سر و صدای زیادی دارد و خیلی‌ها محو جلوه باطل می‌شوند، این بخش دیگر سخنان علیدادی‌سلیمانی در این دیدار بود.

طبق گفته امام جمعه کرمان، دشمن در فضای مجازی به شدت بر علیه ما کار می‌کند و خیلی‌ها به اسم دفاع از ارزش‌ها و مردم در زمینی قرار می‌گیرند که زمین دشمن است.

به گزارش ایسنا، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: با هم افزایی بین دستگاه‌ها در طول این ۴۲ سال برنامه‌ها و مراسم‌ ملی و مذهبی به‌خوبی اجرا شده است.

او معرفی محتوای مراسم را مهمترین وظیفه این شورا دانست و بیان کرد: همه مراسم و برنامه‌های ملی و مذهبی که اجرا می‌شود، در واقع فرهنگ انقلاب اسلامی است لذا باید با تولید محتوای قوی این فرهنگ را به نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان کرمان انقلاب اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد