Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان کشتی نوجوانان جهان از ضایعات و زباله که طلای کثیف نامیده می‌شود، به تمیزترین و خوش‌رنگ‌ترین مدال جهان رسید. - اخبار ورزشی -

علی احمدی‌وفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه استقبال از او بعد از کسب مدال طلای نوجوانان جهان در استان خوزستان به چه صورت بود، اظهار داشت: مردم و مسئولان آمدند و مراسم خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه جایزه‌ای نیز از سوی استانش به او تعلق گرفته است، گفت: 2 میلیون جایزه گرفتم، استاندار هم در همان فرودگاه حواله 10 تومانی داد. اداره ورزش استان هم قرار است 2.5 میلیون بدهد.

قهرمان کشتی‌ نوجوانان جهان که شاگرد ملک‌محمد بویری است و امسال آخرین سال حضورش در رده سنی نوجوانان را پشت سر گذاشت، در مورد تجربه سال گذشته‌اش از حضور در مسابقات جهانی که بدون مدال تمام شد، تصریح کرد: سال گذشته در نوجوانان جهان به حریف اوکراینی باختم و در شانس مجدد هم به کشتی‌گیر قرقیزستانی و آنجا پنجم شدم و این اوکراینی قهرمان شد. تجربه خیلی خوبی برایم شد، امسال هم این حریف در گروه خودم بود اما حذف شد. مسابقات سطح خیلی بالایی داشت و همه بچه‌هایی که به جهانی می‌آیند بهترین‌های کشور خودشان هستند.

احمدی‌وفا هدفش را قهرمانی المپیک دانست و ادامه داد: باید از همین حالا شروع کنم. 3 سال می‌توانم در رده سنی جوانان کشتی بگیرم، فعلاً نمی‌توانم به بزرگسالان فکر کنم چون کشتی‌گیر 48 کیلو هستم و وزنم 50 کیلوست. وزنم برای وزن اول بزرگسالان خیلی سبک است. امیدوارم بعد از کسب مدال طلای جوانان جهان بتوانم تمریناتم را در رده بزرگسالان دنبال کنم.

قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان که پدرش کارگر است، می‌گوید خودش پیش از این هزینه‌هایش را درمی‌آورده و امیدوار است که با جوایزی که گرفته حالا بتواند کمتر از قبل کار کند. احمدی‌وفا در این باره گفت: خودم کار و ضایعات جمع می‌کنم. با پولی که دادند امیدوارم کمتر از قبل کار کرده و بیشتر تمرین کنم تا به کشتی‌ام برسم.

پایان اولین جهانی بدون روس‌ها/ کشتی فرنگی از پنجمی تا قهرمانی جهان؛ آزاد بدون سکو با یک پله صعود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی نوجوانان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد