Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:59:31 GMT

پوچتینو بالاخره سکوت خود را شکست

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۴۸۴۷۲

پوچتینو بالاخره سکوت خود را شکست

سرمربی سابق پاری سن ژرمن بعد از مدت‌ها از اخراجش سکوت خود را شکست و به انتقاد از سران این تیم فرانسوی پرداخت.

به گزارش مشرق و به نقل از Infobae، مائوریسیو پوچتینو نتوانست انتظارات سران پاری سن ژرمن را برآورده کند. حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر رئال مادرید باعث شد تا پوچتینو دوران کوتاهی در پاری سن ژرمن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران این باشگاه متمول فرانسوی تصمیم گرفتند که این مربی سرشناس را از کار برکنار کنند و کریستف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

پوچتینو که در این مدت سکوت کرده بود، سکوت خود را شکست و این‌گونه زبان به انتقاد گشود: " لطفا اجازه بدهید. کاملا روشن است که پروژه پاری سن ژرمن بر پایه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پایه گذاری شده است و هر نتیجه ای به غیر از قهرمانی در این رقابت شکست تلقی می‌شود. پاری سن ژرمن تنها فصل قبل و با من ناکام نبوده است بلکه ۵۰ سال است که در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است".

او ادامه داد: به نظرم سران پاری سن ژرمن درباره من صبور نبودند. آنها موفقیت ها در لیگ را نادیده گرفتند. به نظرم تیم های مثل منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، لیورپول و چلسی و همه تیم‌های که برابر رئال مادرید قرار می‌گیرند نیاز به یک روانشناس دارند. مالکان جدید پاری سن ژرمن که یک دهه از حضور آنها می‌گذرد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هدف اصلی خود قرار داده‌اند البته باتوجه به امکاناتی که دارند می‌توانند به این هدف دست پیدا کنند. به نظرم عملکرد من در پاری سن ژرمن خوب بوده است چرا که قهرمانی در لیگ فرانسه، جام حذفی و سوپر جام فرانسه را در یک فصل و نیم حضورم به دست آوردم.

پوچتینو درباره شکست برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: این بازی یک صحنه جنجالی داشت که روی شکست ما نقش اصلی را داشت. به نظرم بنزما در صحنه گل اول رئال روی دوناروما مرتکب اشتباه شد. همین گل شیرازه تیم ما را از هم پاشید و روحیه و انگیزه رئال را بالا برد. اگر داور از VAR استفاده می‌کرد نتیجه دیگری رقم می‌خورد. البته ما علاوه براین صحنه اشتباهات دیگری در فوتبال داشتیم. به هر حال در فوتبال همواره احتمال اشتباه وجود دارد.

پیش بینی می شد که پوچتینو بعد از اخراج از پاری سن ژرمن به لیگ برتر انگلیس برگردد و هدایت منچستر یونایتد را برعهده بگیرد اما سران یونایتد تن هاخ را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند و در شرایط کنونی این مربی آرژانتینی بدون تیم است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مائوریسیو پوچتینو منچسترسیتی رئال مادرید پاریسن ژرمن لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو